نصیری: در راستای پیشرفت رشته موی تای، لیگ برگزاری کنیم

رئیس انجمن موی تای از برگزاری لیگ موی تای در راستای تقویت و پیشرفت این رشته در دی ماه جز داد و اظهار داشت: هدفمان تقویت تیم ملی موی تای و کسب نمادین مهم در مسابقات بین المللی است.

 جواد نصیری رئیس انجمن موی تای در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  انجمن موی تای در راستای ارتقای این رشته و شناسایی استعدادهای و تقویت تیم ملی درصدد برگزاری لیگ موی تای کشور است طبق برنامه قرار است مسابقات از 15 دی ماه تحت عنوان جام خلیج فارس در تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ موی تای برای نخستین بار است که برگزار می شود و تیم ها بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مصاف می کنند. البته ثبت نام از تیم های متقاضی از روزهای گذشته شروع شده است و علاقمندان تا 30 آذر ماه سال جاری برای شرکت و ثبت نام در لیگ موی تای کشور فرصت دارند.

نصری تصریح کرد: با برگزاری موی تای می توانیم امیدوار به درخشش تیم ملی موی تای در مسابقات بین المللی بود و واضح است برگزاری با کیفیت لیگ و سطح بالا تضمین کننده تیم ملی و پشتوانه ی قوی محسوب می شود. البته در نظر داریم در طی سال ماتی آتی رقابت های لیگ را رده های سنی مختلف برگزار کنیم البته برنامه ریزی این موضوع مستلزم فرصت و زمان بیشتری است.

نصیری تصریح کرد: مسئولان انجمن موی تای هدف پیشرفت و تقویت تیم ملی موی تای را در اولویت اول برنامه ریزی های انجمن قرار دادند و برای تحقق این مسئله از تمام تلاش خود فروگذاری نمی کنند./با

برچسب ها: نصیری ، موی تای ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار