پس از چند بازبيني؛

"ترن" چهارشنبه دوباره بازبيني مي شود

نمايش "ترن" به نويسندگي حميدرضا آذرنگ و كارگرداني نيما دهقان پس از چند بازبيني، چهارشنبه 22 آذر بازبيني مجدد مي شود.

نيما دهقان، كارگردان اثر نمايشي "ترن" كه قرار است به زودي در سالن اصلي تئاتر شهر به صحنه برود به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه اجراي اين اثر گفت: چهارشنبه 22 آذر قرار است نمايش پس از تغييرات لحاظ شده بازبيني مجدد برود كه اميدواريم نتيجه بخش باشد.
وي افزود: ما منتظر دريافت مجوز براي اجرا نمايش هستيم و اميدوارم پس از اين بازبيني بتوانيم از هفته آينده اجراي خود را در تالار اصلي آغاز كنيم.
لازم به ذكر است؛ نمايش "ترن" اثر جديد مشترك نويسندگي و كارگرداني حميدرضا آذرنگ و نيما دهقان است كه قرار بود پس از پايان يافتن نمايشش با "هفت شب با ميهمان ناخوانده در نيويورك" در تالار اصلي تئاتر شهر كار خود را آغاز كند اما متأسفانه درگير مسائل مربوط به دريافت مجوز و بازبيني هاي چندباره شد.
همچنين؛ حميدرضا آذرنگ و نيما دهقان تاكنون چند همكاري مشترك داشته اند كه موفقيت آميز بوده و اغلب به موضوعاتي در قالب دفاع مقدس اشاره داشته است.
"ترن" باوجود اين كه داستان زندگي 8 شهيد را بيان مي كند و در قالب قصه اي معقول شكل گرفته است اما هنوز نتوانسته مجوز اجراي خود را از سوي هيأت بازبيني و شوراي نظارت دريافت كند.
گفتني است؛ چندي پيش در يكي از بازبيني ها صحنه اي كه شهرام حقيقت دوست در آن حضور داشت به كلي حذف شد./ص
برچسب ها: نمایش ، ترن ، نیما دهقان ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.