رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ ای از نصب دوربین‏ های ثبت‏ سرعت در سه هزار کیلومتر از راه ‏های کشور خبر داد.

شهریار افندی ‏زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این طرح با کمک مسئولان امر در دست اقدام است که البته به دلیل مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز کمی به تأخیر افتاده بود.

 

وی ادامه داد: طرح خدمات زمستانی از امروز آغاز شه است و تا 25 اسفند و اتصال آن به طرح نوروزی ادامه دارد.

 

افندی ‏زاده از توسعه فناوری «آی.تی.اس» در راه‏های کشور خبر داد و افزود: امسال این فناوری کاربردی در مراکز راهداری و همچنین پلیس راه کشور به صورت قابل توجهی تقویت شده است.

 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‏ای از خدمات ‏رسانی یک‌ هزار و 400 اکیپ راهداری در 80 هزار کیلومتر از مسیرهای اصلی و فرعی کشور خبر داد.

 

وی تصریح کرد:امسال با وجود محدودیت‏ های بودجه و در سایه فداکاری و تلاش راهداران کشور، خدمات شایسته‏ ای به همراه سایر نیرو های حاضر در طرح زمستانی تقدیم مردم می‏ شود.

 

افندی ‏زاده تصریح کرد: تجارب ارزنده در مدیریت مجموعه‏ های خدماتی تأثیر مستقیمی بر روند اجرای امور آن دستگاه خواهد داشت.

 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‏ای اضافه کرد: تقویت ناوگان راهداری کشور در دستور کار قرار گرفته است؛ از این رو، 8 هزار دستگاه به کمک این مجموعه در اجرای طرح زمستانی می ‏آیند.

 

وی ادامه داد: همچنین تجهیز راهدارخانه ‏ها، ایجاد سوله‏ ها و ساخت آشیانه ‏ها نیز در برنامه‏ های اجرایی امسال قرار داشته است.

 

افندی‏ زاده اضافه کرد: امسال 11 هزار و 500 راهدار آموزش ‏دیده به تناسب نیاز مسیر های کشور در نقاط مختلف به ارائه خدمات می ‏پردازند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.