صدای نابودی اسرائیل اینبار از اتحادیه اروپا

لیبرمن:چندتن از رهبران اتحادیه اروپا تمایل دارند که اسرائیل همانند پنبه حلاجی شده، نابود شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رسانه اسرائیلی آرتزوشوا نوشت، اتحادیه اروپا از اظهارات وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی آویگدور لیبرمن اعلام انزجار و عنوان کرد به خاطر گفته های وی مبنی بر آنکه رهبران این اتحادیه قصد دارند اسرائیل را قربانی کنند، درنظر دارد رژیم صهیونیستی را تحریم کند.
براساس این گزارش که شب گذشته از کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، اتحادیه اروپا تحریم هایی را برای رژیم صهیونیستی درنظر دارد که ازجمله آنها اعمال مالیات بیشتر بر روی کالاهای تولیدی یهودیان و همچنین الزام یهودیان اسرائیل به داشتن ویزا و مهر گذرنامه پیش از ورود به اروپا می باشد.
اتحادیه اروپا از اظهارات لیبرمن که طی مراسم روشن کردن شمع حنوکا در جمع اعضای یکی از احزاب این رژیم ایراد کرده بود، عصبانی شده و قول داده در جهت تلافی آن اقدام به تحریم علیه رژیم صهیونیستی کند.
لیبرمن علاوه برآنکه تصریح کرد رژیم صهیونیستی هیچ پولی را به مقامات فلسطینی پرداخت نخواهد کرد تا زمانی که آنها بدهی خود را به این رژیم بپردازند، اتحادیه اروپا را متهم به نگرش هولوکاست گونه به اسرائیل کرد.
وی گفت: "چندتن از رهبران اتحادیه اروپا تمایل دارند که اسرائیل همانند پنبه حلاجی شده نابود شود. او با اشاره به این مطلب که اتحادیه اروپا اظهارات خالد مشعل رئیس حماس را که خواهان نابودی رژیم صهیونیستی شد را محکوم نکرد، گفت: کسانی هستند در این اتحادیه که نام آنها را نمی برم اما مطمئن هستم به طور قطع آرزوی نابودی اسراییل را دارند."
به نظر لیبرمن این امر نشان از آن دارد که نمی توان حتی به کشورهایی که اعلام می کنند نیاز مبرم رژیم صهیونیستی به امنیت را درک کرده اند تکیه کرد. به گفته وی در تاریخچه رژیم صهیونیستی، وقایع مشابه تجربه شده است.
لیبرمن به ضرث قاطع گفت: "اتحادیه اروپا با ایستادگی نکردن در مقابل تهدیدهای خالد مشعل، برصورت خود سیلی زد. نادیده گرفتن تهدیدهای خالد مشعل همچون نادیده گرفتن اردوگاه های مرگ نازی ها در هولوکاست است."
طبق گزارش کانال 2 لیبرمن از اقدامات و اظهارنظرهای وزرای خارجه چهار کشور اعم از دانمارک، ایرلند، فنلاند و پرتغال ناراحت می باشد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
alireza mohamad
۲۳:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۱
انشا الله به زودی اسراییل نابود خواهد شد