سردار ظريف‌منش:

شيشه عمر جهان غرب در دستان پر قدرت ايران است

رئيس دانشگاه جامع امام حسين(ع) گفت: شيشه عمر جهان غرب در دستان پر قدرت انقلاب اسلامي قرار دارد و عمر دولت مردان غربي به پايان رسيده است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين ظريف‌منش در دومين همايش "جغرافيا، توسعه، دفاع وامنيت" با موضوع "فرصت‌ها و چالش‌هاي خليج فارس و تنگه هرمز" با قدرداني از تمامي كساني كه در برگزاري اين همايش تلاش كرده‌اند، گفت: با توجه به اينكه در روز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش قرار داريم، دانشگاه جامع امام حسين(ع) برخود وظيفه مي‌داند كه در راستاي انديشه‌ورزي، افزايش كارايي و اثربخشي در سازمان سپاه پاسداران وارد عمل شود؛ لذا اين همايش پاسخ اوليه‌اي است براي نيروهاي دريايي سپاه كه مسئوليت مهمي را در منطقه خليج فارس و تنگه هرمز بر عهده دارند.

رئيس دانشگاه جامع امام حسين(ع) افزود: اين دانشگاه در نيمه اول امسال، همايش امنيت پايدار را برگزار كرد و در حال حاضر نيز با برگزاري اين همايش اميدوار است که گام مهمي در جهت انديشه‌ورزي متفكران در حوزه دفاع و امنيت و مقوله توسعه بردارد و اين همايش خروجي مناسبي را براي نيروهاي كارآمد كشور داشته باشد.

ظريف‌منش ايجاد مثلث انديشه ميان مديران، نيروهاي مسلح و انديشمندان را امري ضروري دانست و تصريح كرد: انتظار مي‌رود نيروهاي مسلح كه نماد صلابت و اقتدار كشور هستند با همراهي مديران و انديشمندان در جهت اثربخشي و استفاده از امكانات كشور وارد عمل شوند و با توجه به اهميت منطقه خليج فارس، در اين راستا اقدامات مثمر ثمري را انجام دهند.

وي بيان کرد: منطقه خليج فارس داراي ارزشي قابل توجه بوده و يك فرصت خدادادي است كه نصيب ملت ايران شده، لذا انتظار مي‌رود كه با توجه به برگزاري اين همايش، گام جدي براي بهره‌برداري از اين منطقه صورت گيرد.

رئيس دانشگاه جامع امام حسين(ع) اظهار داشت: بهره برداري اثر بخش از منطقه خليج فارس در جهت پيشبرد اهداف ملي و دستيابي به منافع ملي و همچنين افزايش سرمايه از مهمترين موضوعاتي است كه در منطقه خليج فارس و تنگه هرمز بايد به آن توجه شود.

ظريف‌منش با اشاره به اينكه دشمنان در صدد كاهش اعتبار تنگه هرمز و خليج فارس هستند، گفت: شيشه عمر جهان غرب در دستان پر قدرت انقلاب اسلامي قرار دارد و كشورهاي غربي بايد بدانند كه عمر سياسي آنها به پايان رسيده است.

وي تصريح كرد: مديران و انديشمندان كشورمان بايد در راستاي افزايش سرمايه ايراني در منطقه خليج فارس، گام‌هاي جدي بردارند، چنان‌كه شاهد هستيم در اين راستا تلاش‌هاي خوبي صورت گرفته است.

رئيس دانشگاه جامع امام حسين(ع) تصريح كرد: اميدواريم خداوند عنايت فرمايد تا نيروهاي كارآمد كشورمان با دستيابي به همه منافع خليج فارس و تنگه هرمز، به اهداف والاي خود دست پيدا كنند.

وي  با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري بارها تاكيد كردند كه دريا براي ما فوايد زيادي دارد، تصريح کرد: اميدواريم اين همايش سبب شود كه  ما از بركات خليج فارس و تنگه هرمز به نفع خود استفاده كنيم.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار