اخبار استقلال؛

تست بی نتیجه از اکبرپور / النصر حضور نکونام را نپذیرفت / ترافیک مانع تمرین کردن اختصاصی استقلالی ها

اعضای تیم استقلال خود را برای دیدار با گهر درود آماده می کنند اما در این میان امیر قلعه نوعی با مشکلاتی روبرو است که شرای را برای این بازی دچار تغییرات کرده است، آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم حضور دارد، با اینکه اعلام می شد برخی از اعضای جدید این تیم عامل ناراحتی و دلخوری سیاوش اکبرپور هستند اما این بازیکن در حاضر آماده حضور در تمرینات این تیم نیست و شرایط برای وی به گونه ای است که نمی تواند اعضای این تیم را همراهی کند.

گفتنی است، اکبرپور با مصدومیت روبرو شده است و تمرینات اختصاصی را دنبال می کند این بازیکن شایعه قهر از استقلال را رد کرد و عنوان داشت که به زمان خود در تمرینات این تیم حاضر می شود و آبی ها را همراهی می کند این بازیکن قرار نیست در این بازی ابی ها را همراهی کند و دیدار در جام حذفی را از دست داد از طرفی امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که وی باید برای دیدار های لیگ و آغاز نیم فصل دوم آماده شود و در این مورد آبی ها به این بازیکن و کادر پیشکی اولتیماتوم دادند.

گفتنی است، این بازیکن در تماس با امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که به حواشی و حرف و حدیث ها توجهی ندارد و قصد دارد با تلاش خود را برای حضور در ترکیب استقلال آماده کند این در حالیست که ابی ها در مورد حضور وی در تیم و شایعه قهرش تصورات دیگری داشتند اما وی با تماسی که برقرار کرد به تمام شایعات پایان داد و اعلام داشت که قصد ندارد به این مسائل توجهی داشته باشد زیرا صلاح می بیند که با آرامش به کار خود ادامه دهد.

**النصر حضور نکونام را پذیرفت

با اینکه عنوان می شد جواد نکونام قرار است به لیگ امارات برود و النصر امارات را همراهی کند این شرایط فراهم نشد و هافبک آبی ها پس از برگزاری چند جلسه تصمیم گرفت در استقلال بماند و این تیم را همراهی کند این در حالیست که فتح اله زاده و قلعه نوعی اعلام داشتند هر طور شده وی را راضی می کنند تا در این تیم بماند.

براساس این گزارش: جواد نکونام با مشکلاتی در تیم روبرو بود که تمام آنها را عنوان کرد و مسئولان به یو قول دادند که این مشکلات را حل کرده و شرایطی فراهم می کنند که این بازیکن با اوضاعی ایده آل نیم فصل را آغاز کند اما نکونام مدعی شد که قصد ندارد با شرایط فعلی در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد اما شرایط پس از مذاکرات وی دچار تغییر شد و مسئولان تیم استقلال وی را متقاعد کردند تا بدون مشکلات حاد و بسیار زیاد در این تیم بماند.

شایان ذکر است، این بازیکن در حالی به حضورش در استقلال ادامه می دهد که پیش از این عنوان شده بود مسئولان النصر نیز تمایل زیادی برای حضور وی به این تیم ندارند و به این موضوع اشاره کردند آنها مدعی شدند که به حضور این بازیکن فکر نمی کنند و پس از انجام یکسری مذاکرات اولیه آنها کنار کشیدند و تمایلی به انجام مذاکرات بعدی نشان ندادند و این در حالی است که مسئولان تیم النصر به دنبال جذب بازیکن برای جانشینی نشاط اکرم بودند اما با جواد نکونام به توافقات لازم نرسیدند تا این امر منتفی شود.

**ترافیک سنگین و مصدومیت مانع تمرین استقلال

اعضای تیم استقلال که خود برای دیدار عصر جمعه مقابل گهر درود آماده می کنند یک جلسه تمرین تاکتیکی خود را لغو کردند تا اعضای این تیم بدون استرس ناشی از مصدومیت و حضور در تمرینات یک روز برخی را به استراحت بپردازند و برای ادامه تمرین آماده می شود.

براساس این گزارش اعضای تیم استقلال عصر شنبه را زیر باران تمرین کردند و ترافیک شدید مانع از برگزاری ایده آل تمرین این تیم شد به همین دلیل بازیکنان اعتراض کرده و خواستار تعطیلی یک جلسه ای تمرینات این تیم شدند با اینکه امیر قلعه نوعی در اکثر مواقع با این خواسته از سوی بازیکنان موافقت نمی کند اما این بار شرایط متفاوت پیش رفت و سرمربی تیم استقلال پذیرفت که به بازیکنان تیمش یک 24 ساعت استراحت دهد تا آنها با آرامش کامل برای ادامه بازی ها آماده شوند و شرایط را پیش ببرند این اتفاق در حالی رخ داده است که امیر قلعه نوعی اعلام کرده جلسه تمرین عصر دوشنبه ابی ها 3 بعد از ظهر انجام می شود و تمامی اعضای این تیم در این جلسه تمرینی حاضر می شوند و خود را به مربیان معرفی کنند.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال برای دیدار با گهر با شرایط خاص روبرو هستند زیرا احتمال مصدومیت در شرایط آب وهوایی فعلی و اوضاع نامناسب زمین ها امیر قلعه نوعی را ترسانده است و وی قصد دارد با شرایط کاملا ایده آل برای این بازی تیمش را آماده کند.

** اجبار به تغییر نوع بازی در ترکیب استقلال

آرزه کاماچو، هافبک اهل بولیوی تیم استقلال پس از حضور دوجلسه ای در تمرینات این تیم مقابل سایپا به میدان رفت و یک گل برای استقلال به ثمر رساند،‌اما این بازیکن با حرف و حدیثهای بسیار زیادی روبرو شده است که حضورش در این تیم را تحت تاثیر قرار دارد.

بر اساس این گزارش: عنوان می شد که این بازیکن شرایط همراهی تیم استقلال را از لحاظ قانونی ندارد و اما این اتفاق از سوی مسئولین تیم استقلال مورد بررسی کامل قرار گرفته است و این خبر رد شده است زیرا قرار داد این بازیکن خارجی ثبت شده است و وی با مجوز بازی برای آبی ها به میدان رفت.

گفتنی است: از طرفی امیر قلعه نوعی در خصوص نوع بازی این هافبک مسائلی را مطرح کرده است وی اعتقاد دارد که آرزه فوتسالی بازی می کند و برای رسیدن به شرایط کاملا ایده آل برای بازی روی چمن باید نوع عملکرد خود را در ترکیب استقلال با تغییراتی روبرو سازد که اعضای کادر فنی تیم درانتظار این تغییرات هستند زیرا معتقدند که این بازیکن، توانایی زیادی دارد که بتواند با استفاده از آنها استقلال را با شرایط کاملا ایده آل همراهی کند.

** پیام تبریک جان واریو پس ازجدایی رسید

فابیو جان واریو از تیم استقلال جدا شده است و راهی کشورش شده است تا در برزیل درمان پای مصدوم خود بپردازد این بازیکن نتوانست آبی ها را متقاعد کرد این تیم بماند در مراحل درمانی را پشت سر بگذارد و زیرا مسئولین تیم استقلال به جای خالی وی پس از خروجش از فهرست تیم نیاز داشتند.

 فابیو جان واریو با اوضاعی متفاوت ناچار به ترک استقلال شد اما زمان خداحافظی اش از این تیم اکثر اعضای تیم با چشمانی گریان، وی را بدرقه کردند وباعث این شد که اعضای تیم استقلال وداع تلخی را با وی داشته باشند

گفتنی است: این بازیکن پس از با خبر شدن از شرایط استقلال در جام حذفی موضوع را مورد بررسی قرار داده است و صعود استقلال را برای این تیم ارزشمند اعلام کرده است.

وی در حالیکه استقلال را ترک کرده است با اوضاعی روبه رو شده است که قصد ندارد این تیم نتایج آنرا نادیده بگیرد زیرا در نظر دارد که اوضاع را طور دیگری مورد بررسی قرار دهد وی معتقد است که همواره به یاد استقلال می ماند واین تیم را به فراموشی نمی سپارد.

جان واریو پیام تبریک خود را به استقلال ارائه کرده است وآنرا به باشگاه استقلال ارسال کرده است جان واریو برای استقلال آرزوی موفقیت کرد که در ادامه بازی ها بتواند با شرایط ایده آل تمام حریفان را پشت سر گذاشته و به فینال جام حذفی برسد.

** آمار آرش برهانی بررسی شد

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال با شرایط خاص به رکورد زنی درا ین تیم نزدیک می شود این بازیکن با اوضاع ایده آلی روبرو ست و با روحیه ای مضاعف برای بازی های آینده آماده می شود دراین مورد مربیان تیم استقلال شرایط وی را مورد بررسی قرار دادند و به نتیجه ایده آلی دست پیدا کردند.

بر اساس این گزارش: آرش برهانی، یک گل تا رسیدن به رکورد خود در تیم استقلال فاصله دارد و پس از بررسی های ذره بین نیز مشخص شد که وی با شرایط روبرو شده است که از هر موقعیت ایده آل که درترکیب استقلال بدست آمده است بهترین استفاده را برده است زیرا وی در طول بازی ها ی تیم از هر هشت موقعیت گل که برای وی ایجاد شده است 6 موقعیت خود را به گل تبدیل کرده است و این موضوع برای وی قابل توجه است، آمار آرش برهانی مورد بررسی کامل گروه آنالیز تیم قرار گرفته است و وی با رضایت کامل مربیان تیم استقلال روبرو شده است زیرا امیر قلعه نوعی اعلام کرده است در این خصوص به آرش برهانی نمره بالایی می دهد زیرا وی در میان مهاجمان حاضر در تیم در نیم فصل اول با شرایط ایده آلی روبه رو شده است و از دیگر اعضای این تیم در خط حمله ایده آل تر کار کرده است و مستحق دریافت عنوان رکورد زن این باشگاه است./آق
برچسب ها: اکبرپور ، استقلال ، سیاوشی ، گهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار