صادق درودگر: اتهامات برخی از رسانه ها، هدایتی را دلسرد کرده است / تمام تلاشم را برای ماندن هدایتی انجام می دهم

مدیر عامل تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در جلسه ای که با هدایتی مالک باشگاه ملوان انزلی داشتم وی مصرانه و به صورت جدی بیان کرد که دیگر نمی خواهد در فوتبال سرمایه گذاری کند.

صادق درودگر مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هدایتی به خاطر اتهاماتی که فردوسی پور و برخی از سایتهای ورزشی بر علیه وی بیان کردند نسبت به فوتبال دلسرد شده است.  
 
درودگر در ادامه اظهار داشت: براین اساس هدایتی می خواهد مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی را به سرمایه گذار دیگری واگذار کند.  
 
وی بیان داشت: در حال حاضر تلاش می کنم که هدایتی را از تصمیمش منصرف کرده و متقاعدش کنم که از مالکیت باشگاه ملوان انزلی کنار نکشد.  
 
وی عنوان کرد: هدایتی به عنوان مالک تعهداتی نسبت به باشگاه ملوان بندر انزلی دارد و نباید به راحتی تصمیم بگیرد که از فوتبال کناره بکشد به طور حتم عدم حمایت مالی وی لطماتی را به باشگاه ملوان انزلی وارد می کند.  
 
وی درباره بازی ملوان انزلی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: تیم ما در بازی قبلی اش در جام حذفی خوب ظاهر شد و هواداران از بازی تیم محبوبشان راضی بودند امیدوارم بازیکن ملوان همانند دیدار قبلی مقابل پرسپولیس بازی جذابی انجام دهند و بتوانند سرخپوشان را شکست دهند./آق
برچسب ها: درودگر ، پرسپولیس ، هدایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار