محمدرضا دامغانی: تکلیف بازی را در زمین مشخص می کنیم نه با حواشی / می خواهند بردمان را به حاشیه بکشانند

محمدرضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: متأسفانه برخی ها می خواهند برد حرفه ای و خوب ما را با بیان مسائل غیر والیبالی به حاشیه بکشانند.

محمدرضا دامغانی سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما برای داشتن شروع خوب در نیم فصل دوم مسابقات لیگ خوب تمرین کرده بودیم و با قدرت کامل مقابل یزدیها که درصدر جدول رده بندی قرار دارند بازی کردیم. اما متأسفانه آنها تحمل باخت را نداشته و ما را به حاشیه می کشانند.

وی تصریح کرد: یاشار شاهینی بازیکن فصل گذشته تیم پیشگامان بود امسال میرحسینی سرمربی این تیم می خواست از وی به عنوان لیبروی دوم استفاده کند که این موضوع مورد قبول شاهینی قرار نگرفت. این موضوع باعث شد تا شاهینی مقابل تیم پیشگامان شب گذشته انتهاری بازی کند و استنثایی بود زمانی که بازی تمام شد وی به طرف میرحسینی رفته و به نشان شادی فریاد کشید سرمربی تیم یزد هیچ واکنشی نشان نداد اما به طور ناگهانی مسعود رمضانی با مشت به صورت شاهینی زد و باعث شد تماشاچیان به داخل زمین آمده و فضا از حالت طبیعی خارج شود.

وی تصریح کرد: پس از بوجود آمدن شرایط خاص در سالن من به همراه  12 بازیکن تیم مقابل بازیکنان یزد ایستادیم تا آنها مورد تهاجم تماشاچیان قرار نگیرند، در چنین وضعیتی آنها را به دفتر سالن منتقل کردیم که متأسفانه در آنجا اقدام به شکستن اموال عمومی کردند.

وی یادآور شد: تیم یزد در بازی شب گذشته به دنبال سه امتیاز کامل این بازی بود ولی زورش به ما نرسید و با بر حاشیه کشاندن شاگردانم سعی در کمرنگ کردن برد داشت تمامی این حواشی خارج از پنج گیم بازی بود آنها در والیبال نتیجه را به ما واگذار کرده بودند ما در بندر عباس به هیچ تیمی باج نمی دهیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس اظهار داشت: در دور رفت مسابقات در یزد بدترین توهین های ممکن به شاهینی رده شد اما هیچ کس توجهی به این موضوع نکرد در باشگاه آلومینیوم المهدی بندرعباس اخلاق حرف اول را می زند مادر زمین تکلیف نتیجه را مشخص می کنیم نه خارج از زمین اما متأسفانه یزدی ها شب گذشته با ایجاد حاشیه برد ما را زیر سوال بردند./آق
برچسب ها: تکلیف ، بازی ، بدون حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار