دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی در پیامی به کنفرانس گردشگری سلامت گفت: گردشگری به عنوان صنعت 1000 میلیارد دلاری در جهان مطرح است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جان کستر، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی در افتتاحیه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد ضمن قرائت پیام دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی اظهار داشت: جهانگردی در عصر حاضر اهمیت ویژه‌ای داشته و سازمان جهانی توریست مسئولیت توسعه گردشگر را به عهده دارد.

در این پیام آمده است: کشور ایران با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های بالای خود توانستند رشد چشمگیری در حوزه گردشگری داشته باشد .

این پیام می‌افزاید: پدیده بزرگ جهانگردی امروزه مشاغل بسیاری را ایجاد می‌کند و همچنین درآمد خالص بالایی را بوجود می‌آورد، رشد جهانگردی رشدی 30 درصدی بوده و جهانگردی بین‌المللی نیز تا سال 2030 توسعه شگرف می‌آورد.

در این پیام آمده است: ایران یکی از کشور‌هایی است که 27 درصد از گردشگران برای مسافرت و دیدار خانواده خود به آن مراجعه می‌کنند و می‌توانند در این حوزه صنعت جهانگردی را نیز در حوزه اقتصادی توسعه ‌دهند.

این پیام ادامه می دهد: ایران با توجه به ظرفیت خود در بخش پزشکی متخصصان مجرب و مراکز درمانی مجهز می تواند در سومین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی دستاوردهای کارآمد و قابل اجرایی داشته باشند/س

 

برچسب ها: گردشگری ، صنعت ، جهانگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.