رئيس فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضاء بيماران خاص:

قدرتمندترين کاروان را به بلغارستان و آفريقا اعزام مي کنيم/ اعزام ورزشکاران 50 ميليارد ريال هزينه در بر دارد

عليمرادي از اعزام پرقدرت کاروان ناشنوايان و پيوند اعضا به مسابقات المپيک بلغارستان و آفريقاي جنوبي خبر داد و اظهار داشت: عملکرد مناسب بانوان پيوند اعضا در دبي شايستگي آنها را ثابت کرده است.

عليمرادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا بيماران خاص برنامه ريزي هاي دقيق، منظم، مدوني در خصوص اعزام پرقدرت کاروان ورزشکاران ناشنوا به مسابقات المپيک 2013 و همچنين ورزشکاران پيوند اعضا به مسابقات جهاني طراحي کرده است.

وي ادامه داد: فدراسيون ناشنوايان و پيوند اعضا و بيماران خاص با 270 ورزشکار به مسابقات المپيک و
جهاني آفريقاي جنوبي شرکت مي کند.
ناشنوايان با 170 ورزشکار و رشته هاي مختلف به مصاف حريفان خود مي روند و ورزشکاران پيوند اعضا با 100 نفر با حريفان جهاني خود پيکار مي کنند.

عليمرادي تصريح کرد: اعزام ورزشکاران در دو بخش ناشنوايان و پيوند اعضا به مسابقات هزينه اي بالغ بر 50 ميليارد ريال باري فدراسيون ناشنوايان پيوند اعضا و بيماران خاص در بر خواهد داشت با اين وجود هدف اصلي فدراسيون حضور پرقدرت و درخشش ورزشکاران تحت پوشش و فعال در مسابقات جهاني و المپيک 2013 است و تمام تلاشمان را براي تحقق اهداف مان به کار مي گيريم.

عليمرادي افزود: ستاد تدارکاتي بازي هاي المپيک ناشنوايان، پيوند اعضا در اواخر آبان ماه سال جاري تشکيل شده است و اردوهاي  رشته هاي تکواندو، واليبال، کاراته و جودو از 2 هفته پيش برپا شده است در اردوهاي آمادگي و انتخابي رشته هاي فوق ورزشکاران ناشنوا و پيوند اعضا به صورت مشترک و همزمان با هم تمرين مي کنند.

سرپرست فدراسيون ناشنوايان ادامه داد: علاوه بر برپايي اردوهاي رشته هاي فوق اردوهاي کشتي فرنگي و آزاد، تنيس روي ميز و ساير رشته ها نيز از وي جز به صورت 2 هفته اي برپا مي شود ورزشکاران پس از تمرينات 2 هفته اي به مدت يک هفته استراحت مي کنند.

عليمرادي افزود: اردوي تيم ملي فوتبال ناشنوايان در استان فارس شهر شيراز برپا شده است و از غلامحسين پيرواني سرمربي سابق تيم فوتبال ناشنوايان به صورت افتخاري در اردوهاي آمادگي و انتخابي مسابقات المپيک 2013 و جهاني آفريقاي جنوبي استفاده مي کنيم البته حسين شمس نيز تيم ملي فوتسال ناشنوايان را همراهي مي کند.

سرپرست ناشنوايان ادامه داد: با توجه به برپايي اردوهاي تيم ملي کشتي آزاد و فرنگي ناشنوايان در دي ماه استان هاي بسياري براي ميزباني اعلام آمادگي کردند و پس از بررسي و ارزيابي امکانات استان هاي علاقمند در نهايت استان خوزستان ميزبان برپايي اردوهاي تدارکاتي فرنگي و آزادکاران شده است.

وي افزود: در راستاي پيشرفت و ارتقاء ورزش و ورزشکاران تحت پوشش فدراسيون ناشنوايان پيوند اعضا بيماران خاص برخي از فدراسيون ها براي برگزاري اردوها و در اختيار قراردادن امکانات و تجهيزات لازم به ناشنوايان و ورزشکاران پيوند اعضا اعلام آمادگي کردند، اين مسئله زمينه موفقيت ورزشکاران حوزه را فراهم مي کند.

سرپرست فدراسيون افزود: تيم ملي کشتي آزاد و فرنگي به همراه تيم ملي دو و ميداني با 20 ورزشکار بيشترين تعداد اعزامي ها را به نسبت ساير رشته هاي خود اختصاص داده از است از اين رو اميدوار به کسب بيشترين مدال در دو رشته فوق هستيم.

عليمرادي ادامه داد: بانوان در رشته هاي کاراته، جودو و واليبال به مسابقات المپيک 2013 و جهاني آفريقاي جنوبي اعزام نمي شوند، متأسفانه در رشته هاي مذکور سطح فني بانوان در شرايط مسابقات نيست از اين رو به اعزام مردان اکتفا کرديم و تمرکزمان را بر موفقيت تيم ملي مردان فقط معطوف کرده ايم، در سال هاي آتي با برنامه ريزي و ارتقاء سطح فني بانوان به طور حتم برنامه هايي در راستاي اعزام آنها به مسابقات برون مرزي طراحي مي کنيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار