زنجان/

جوانان سرمایه های اصلی یك جامعه

جوانان سرمایه های اصلی یك جامعه محسوب می شوند و سرمایه گذاری فراوانی صرف رشد و پرورش آنها می شود كه با اعتیاد به مواد مخدر تمام سرمایه های هزینه شده رااز بین می برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان درجمع دانشجویان كارشناسی ارشد دانشكده سما گفت:اعتیاد به مواد مخدر باعث تباه شدن جوانان و مغزهای فعال و آینده ساز كشور می شود.

شیرمحمدی افزود: باید دانست كه سلامتی جسمانی و روانی به آسانی به دست نیامده و نباید این نعمت بزرگ الهی را به آسانی از دست داد.

وی یادآورشد: خانواده ها باید بیشتر از جوانان خود مراقبت كنند چرا كه هدف همه افرادی كه روزی مصرف مواد اعتیاد آور را آغاز كردند تنها ارضا حس كنجكاوی، اثبات شجاعت و همرنگی با همسالان و دوستان ، فرار از تنهایی و اضطراب، ماجرا جویی، تفریح و تنفن بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان تغییر ذائقه مصرف كنندگان موادمخدر از سنتی به صنعتی را توطئه شوم دشمنان و از مصادیق جنگ نرم دانست و ادامه داد: عدم آگاهی خانواده از اثرات مخرب موادمخدر صنعتی و توجه به باورهای غلط در مصرف مواد مخدر صنعتی از جمله اینكه این مواد اعتیاد آور نیستند رااز عوامل گسترش استفاده از این مواد دانست.

شیرمحمدی تصریح کرد: آسیب های مواد مخدر صنعتی بسیار بیشتر از مواد مخدر سنتی است و تاثیرات بسیار سوء و مخرب بر سلامتی مصرف كنندگان دارد./س

برچسب ها: جوانان ، سرمایه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.