رامبد جوان توليد 41 سالگي خود را در شب يلداي سال 91 جشن مي گيرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، يلدا طولاني ترين شب سال در آئين سنتي ايران به شمار مي آيد و هر ساله اين سنت به ياد ماندني خانواده هاي ايراني را دور هم جمع مي كند.
حال اگر روز تولد هم، در اين شب طولاني باشد كه شادي را دوچندان مي كند.
يكي از هنرمندان موفق و خوش شانس سينماي ايران رامبد جوان است كه شب تولد او مصادف با شب يلدا است و اين شايد به خوش اقبالي او ربط پيدا مي كند.
رامبد جوان بازيگر و كارگردان تئاتر، سينما و تلويزيون، جوان خوش سخن عرصه هنر در اول دي سال 1350 در محله شهرآرا تهران به دنيا آمده است.
روند شروع به كار هنري او به ترتيب در تئاتر و تلويزيون است.
وي در يك قسمت از مجموعه تلويزيوني پرطرفدار "همسران" نقش كوتاهي داشت و همين باعث حضور پررنگ وي در مجموعه تلويزيوني خانه سبز در نقش فريد صباحي شد.
وي در عرصه ي هنر كارگرداني مجموعه هاي تلويزيوني به نام "گمگشته"، "نشاني"، "مسافران" و "توطئه فاميلي" را برعهده داشته است و همچنين در سينما نيز "اسپاگتي در 8 دقيقه" و "ورود آقايان ممنوع" را كارگرداني كرده است.
2 نفر از بازيگران سينما و تلويزيون همچون لاله اسكندري و رامبد جوان در اين آخرين روز فصل پائيز متولد شدند و اين شب را به دو مناسبت يلدايي و تولد جشن مي گيرند.
رامبد جوان با بازي و كارگرداني در عرصه سينما و حركات طنزآميز در ذهن مخاطب همچنان باقي مانده است.
فيلم "ورود آقايان ممنوع" از فيلم هاي كمدي اصيل در سينماي ايران است كه ساخت آن نشان از شناخت كارگردان از اصول فيلم سازي است.
سريال "مسافران" را نيز مي توان از آثار شاخص رامبد جوان دانست كه هم بازيگري و هم كارگرداني آن موفق بود نظر تماشاگران را به خود جلب كرد.
رامبد جوان جزو بازيگراني است كه تبحر خاصي در كارگرداني و انتخاب بازيگران دارد و با شناخت نسبت به آثار كمدي سريال ها و فيلم هاي كمدي بسياري به جاي گذاشته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار