یک بازی کم حجم برای رایانه؛

يک بازي بهاري براي زمستان + دانلود

عنوان Spring Up نام بازي کم حجم و زيبايي است که در آن شما با توپ‌هاي رنگي و اشياء رنگي متحرک و ثابت بازي مي‌کنيد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عنوان Spring Up نام بازي کم حجم و زيبايي است که در اين شماره براي شما عزيزان در نظر گرفته‌ايم. Spring Up محصولي از شرکت Frozax Games است. اين بازي يکي ديگر از بازي‌هايي است که شما با توپ‌هاي رنگي و اشياء رنگي متحرک و ثابت بازي مي‌کنيد. تجربه‌اي ديگر از سبک بازي محبوب luxor اما اين بار در باغي بهاري که 12 بخش مختلف دارد و شما بايد در 72 مرحله، وجود اين باغ را با تيراندازي توپ‌هاي رنگي در حالت‌هاي مختلف تميز کنيد.



در حين تيراندازي، توپ‌هاي رنگي را با کمک پنکه‌هاي مياني و ضربه‌گير متحرکي که در پايين صفحه وجود دارد، هدايت کرده و اجسام و توپ‌هاي رنگي و جوايز معلق را دفع کنيد تا امتياز بيشتري در پايان به دست آوريد. اگر با دقت و سرعت بيشتري اين کار را انجام دهيد، امتياز و اعتبار بيشتري دريافت خواهيد کرد و در نتيجه سريع‌تر پيشرفت خواهيد کرد.



همچنين مي‌توانيد امتياز خود را براي زيباسازي باغ خود خرج کنيد. با خريد 50 شيء مختلف نظير درخت، گل و مجسمه و با احداث چشمه‌ها و برکه‌ها در محيط باغ، آن را به محيطي زيباتر تبديل کنيد. اين بازي ترکيبي از چند سبک متفاوت است و اين تنوع، مانع از يکنواخت شدن بازي مي‌شود. کنترل بازي نيز کاملا ساده است و با ماوس صورت مي‌گيرد.

در صورت تمايل اين بازي را با حجم 12 مگابايت از نشاني زير دريافت کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار