محمود فلاح:

پرونده "مختارنامه" همچنان باز است

تهيه كننده سينما و تلويزيون گفت: متاسفانه تا به امروز پرونده زمين "مختارنامه" بسته نشده و ما همچنان درگير اين موضوع هستيم.

محمود فلاح تهيه كننده سينما و تلويزيون در خصوص پرونده زمين "مختارنامه" به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: طي جلسات متعددي كه با مالكان زمين مختارنامه داشتم متاسفانه تا به امروز به نتيجه واحدي نرسيده و پرونده زمين همچنان باز است.
وي افزود: قرار بود به مالكين زمين، خانه اي در راستاي تعويض زمين ها داده شود كه ان هم به نتيجه قطعي نرسيده است.
وي تصريح كرد: به كمك امام جمعه محمودآباد مستوفي محوطه دكور، خط كشي و سنگ چيني شده تا به نوعي آسيبي به اين شهرك وارد نشود تا زماني كه اين پرونده به يك نتيجه واحدي برسد.

2 سال از پايان مختارنامه مي‌گذرد و من هنوز درگيرم
فلاح در خصوص طولاني شدن اين پرونده و تصويه حساب سازمان در مورد پروژه "مختارنامه" اظهار داشت: مدت 2 سال است كه از پايان سريال "مختارنامه" مي گذرد اما متاسفانه من همچنان درگير اين پرونده هستم اگر تله فيلمي ساخته بودم كمتر مشغله داشتم سازمان هم در جهت توليد اين مجموعه تلويزيوني هنز تسويه حسابي نكرده و پس از 2 سال ما هنوز قسمتي از دستمزدمان را دريافت نكرديم.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر 2 پروژه در دست دارم كه هنوز شروع به ساخت نكردم و اميدوارم هر چه زودتر پرونده زمين مختارنامه بسته شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.