احمد نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ائتلاف 1+2 تامين کننده وحدت اصولگرايان است

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: ائتلاف 1+2 تامين کننده درصدي از وحدت اصولگرايان است که پيوستن افرادديگر به اين ائتلاف نتيجه مطلوبي را به همراه دارد.

 احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارزيابي ائتلاف1+2 اظهار داشت: ائتلاف  حداد عادل، ولايتي و قاليباف اقدام خوبي است که درصدي از وحدت اصولگرايان را تامين مي‌کند.

عضو شوراي مرکزي  جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، بيان کرد: اگر ديگر گروه‌هاي اصولگرايي نيز بر اساس تئوري وحدت بر سر يک کانديداي واحد، به اجماع برسند نتيجه مثبتي در  پي دارد.

 وي در ادارمه افزود: پيوستن ديگر کانديداهاي احتمالي رياست جمهوري به ائتلاف 1+2 منجر به نتيجه مطلوب در انتخابات سال 92 مي‌شود.

 نجابت در پاسخ به اين سوال که آيا  ائتلاف اشخاص  نيازمند ائتلاف گروه‌ها است تاکيد کرد:  ائتلاف اشخاص چکيده ائتلاف تشکيلاتي است که افراد را حمايت مي‌کند و ائتلاف افراد  و گروه‌ها لازم و ملزوم يکديگر است.

 عضو شوراي مرکزي  جمعيت ايثارگران در رابطه با بحث ورود اين تشکل به مصداق‌هاي انتخاباتي، خاطرنشان کرد :جمعيت ايثارگران براي رسيدن به مصداق نيازمند  آناليز برنامه و شاخص‌هاي تمام گروههاي اصولگرا است ،بنا براين وارد شدن به بحث مصداقي را زود هنگام مي‌داند.

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار