رقابت 4 کاندید برای تصاحب پست ریاست هیئت تهران/ ایجاد کانون های هندبال در تهران

دبیر هیئت هندبال تهران گفت: برای پست ریاست هیئت هندبال تهران 4 نفر به رقابت می پردازند که در نهایت یک نفر رئیس می شود.

علی اصغر پور مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: برای تصاحب پست ریاست هیئت هند بال استان کاندیداهای روز چهارشنبه 29 آذر فرصت داشتند و از آن تاریخ به بعد دیگر تمدید نشد ودر این بین 4 نفر ثبت نام کردند و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: علیرضا طالب رئیس فعلی هئیت، حمید رضا محمدی، حمید مقدم و اصغر پور نفراتی هستند که برای این پست کاندید شده اند با توجه به پایان ریاست چهار ساله طالب در تاریخ 27 دی به احتمال زیاد مجمع انتخاباتی روز 30 دی جلسه بگذارند و از بین این 4 نفر یک نفر را انتخاب کند.

پور مقدم در ادامه گفت: مسابقات هند بال قهرمانی استان طی روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته در باشگاه طرقان برگزار می شود که این رقابت ها از روز 23 آذر آغاز شده است و تا 15 دی ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تیم های برتر هر رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات دهه فجر امسال و قهرمانی سال آینده اعزام خواهند شد.

پور مقدم گفت: تیم برتر بزرگسالان به مسابقات سال جاری دهه فجر اعزام می شود جوانان در رقابت های قهرمانی کشور که در اسفند 91 انجام خواهد شد رهسپار می شود و نوجوانان نیز برای بازیهای سال آینده قهرمان کشور اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: باری توسعه هند بال تهران دنبال اسپانسر هستیم و قصد داریم در سال آینده کانونهای هند بال در استان ایجاد کنیم فعلا در حال برنامه ریزی هستیم تا به خاطر بعد به مسافت و ترکمی جمعیت در کدام منطقه احداث شود.

پور مقدم اشاره کرد: با ایجاد این کانونها و استعداد یابی نفرات مستعد در هند بال شناسایی و در خدمت تیم های باشگاهی قرار می گیرد و دراین بین نژاد فلاح مدی کل تربیت بدنی تهران گفته است کمال همکاری را خواهد کرد.

وی در خصوص عدم حضور تعداد بیشتر تیم های تهرانی در لیگ برتر گفت: به دلیل نبود اسپانسر تیم های متعددی در لیگ نداریم و فقط تیم نیروی زمینی در این رقابت ها حضور دارد و باید تلاش کنیم با جذب حمایت مالی بتوانیم تعداد بیشتری تیم به لیگ بفرستیم.

پورمقدم در پایان خاطر نشان کرد: هند بال تهران روند رو به جلویی را در پیش گرفته است و با سرمایه گذاری روی پایه ها و استفاده از مربیان با تجربه می تواند در جهت پیشرفت این ورزش استان گام برداریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار