یاسوج/

هواشناسی كهگیلویه وبویراحمد نسبت به وقوع سیل وآبگرفتگی معابرهشدارداد

كارشناس هواشناسی كهگیلویه وبویراحمد از ورود سامانه بارشی قوی ازعصر امروز سه شنبه تا اواخر روز چهارشنبه به این استان خبر داد و گفت: بر اثر این سامانه بارشی شاهد وقوع سیل ، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

'ولی بهره مند' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود:این سامانه بارش زای فعالیت خود را از غرب كشور آغاز می كند و موجب بروز ناپایداری ها در مناطق جنوبی كشوراز جمله كهگیلویه وبویراحمد خواهد شد.
وی با بیان اینكه شدت این سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه و چهارشنبه است ، افزود: بارش در نقاط سردسیری و كوهستانی استان به صورت برف خواهد بود.
بهره مند با اشاره به اینكه این سامانه بارشی به تدریج از روز پنجشنبه از استان خارج می شود ، اظهار كرد: در بارندگی اخیر، استان كهگیلویه وبویراحمد بیشترین میزان بارش را در كشور به خود اختصاص داد.
كارشناس هواشناسی كهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بارندگی اخیر در شهرهای یاسوج ، دهدشت ، گچساران ، سی سخت و لیكك به ترتیب 6/75 ،61، 70 ، 79 ، 2/62 میلیمتر بوده است.
بهره مند همچنین میزان بارندگی از ابتدای سالجاری تاكنون را در یاسوج 399، سی سخت 377، گچساران 334، دهدشت 354 و لیكك 297 میلیمتر اعلام كرد./س

برچسب ها: سیل ، آبگرفتگی ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.