سنندج/

حماسه 9 دی پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه‌گران بود

فرماندار شهرستان بیجار گفت: حماسه نهم دی ماه سال 88 علاوه بر تجدید میثاق ملت بزرگوار ایران با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پاسخ قاطعی به هنجارشکنی فتنه‌گران بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان، کریمی گفت: امروز مشکل اصلی دشمنان، اسلام و قرآن است که برای جدایی مردم از آن توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌کنند.
وی افزود: ناکارآمد نشان دادن نظام و خدمات آن و هدف قرار دادن جایگاه ولایت فقیه از اهداف دیگر دشمنان در جریان فتنه 88 بود که با خلق حماسه ملت ایران در نهم دی ناکام ماند.
کریمی گفت: دشمنان اسلام از جایگاه و منزلت مردم در جمهوری اسلامی غافل هستند و باید بدانند که مردمی‌ترین نظام در جهان، جمهوری اسلامی ایران است و عامل اصلی پیروزی‌ها حضور گسترده مردم در صحنه مبارزه و دفاع است.
فرماندار شهرستان بیجار گفت: سه عنصر بیداری مسلمانان اتحاد، حضور و آگاهی بوده و مردم در حماسه 9 دی ماه از این سه عنصر پیروی کرده و نشان دادند که همیشه پیروز هستند.
کریمی افزود: 9 دی ماه روز سرنوشت ساز نظام جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه همه دوستداران ولایت فقیه، زنده نگه داشتن و ماندگاری این روز در تاریخ انقلاب اسلامی است./ب
برچسب ها: حماسه ، ماندگار ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.