با قولهايي که مسئولان مجموعه کاسپين داده اند؛

رئيس هيئت هندبال قزوين: عزم خود را جزم کرده ايم که در ليگ بمانيم

سيد محمد حسيني گفت: شب گذشته با مسئولين مجموعه فرهنگي کاسپين جلسه داشتيم. آنها قول هايي دادند و ما عزم خود را جزم کرده ايم تا در ادامه ليگ باشيم.

سيد محمد حسيني رئيس هيئت هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: متاسفانه تيم از مشکل مالي رنج مي برد و با آن دست و پنجه نرم مي کند. براي همين شب گذشته با مسئولان مجموعه فرهنگي کاسپين جلسه داشتيم و اين معضلات ما در آنجا مطرح شد و اينان قول هايي دادند که اندکي اميدوار شديم و براي همين عزم خود را جزم کرده ايم که در ادامه رقابتهاي ليگ برتر بمانيم. البته آنها در گذشته مبلغي را به ما کمک کرده اند که ناچيز بوده است.
وي تصريح کرد: در جلسه شب گذشته مقرر شد که قبل از آغاز دور برگشت مقداري پول در اختيار تيم گذاشته شود و ما هم جلسه اي با بازيکنان خواهيم داشت تا موضوعاتي را مطرح کنيم و اينکه شرايط باشگاه چگونه است و همه نفرات تيم بايد در تمرينات باشند، مخصوصا غير بومي ها و همه روزه در اختيار باشگاه باشند.

اگر کسي خواست مي ماند و اگر فردي نخواست مي رود و ما به جاي آنها جايگزيني خواهيم داشت.

حسيني در ادامه گفت: مي خواهيم در اولين حضورمان در ليگ برتر بمانيم، سالها پشت در ورود به اين رقابتها بوديم، حيف است که کنار بکشيم.
وي عنوان کرد؛ در دور برگشت و در هفته اول روز جمعه 9 دي به مصاف فولاد مبارکه سپاهان خواهيم رفت، تيمي که قهرمان نيم فصل شده است و بازيکنان ملي پوش و خوبي دارد. به هرحال ما بايد جلوي اين تيم بهتر بازي کنيم و کمتر گل بخوريم.

حسيني گفت: ما هم اکنون در ميانه جدول هستيم، براي اينکه جايگاه خود را ارتقاء دهيم، بايد با هوشياري و درايت کامل در مقابل حريفان بايستيم.
وي تاکيد کرد؛ تيم هاي ثامن سبزوار، مشهد و سپاهان از قدرتمندترين تيم هاي حاضر در ليگ هستند و از تجربه کافي برخوردارند.
 
حسيني اشاره کرد؛ در دور رفت اين مسابقات 3 تساوي بدست آورديم که از اين تعداد، 2 بازي خانگي بود. اگر آنها را مي برديم، الان در شرايط بهتري بوديم.
وي در پايان خاطرنشان کرد؛ تلاش ما اين است که در پايان فصل در ميان رده هاي پنجم و ششم قرار بگيريم. با توجه به اينکه تيم هايي که در سکو هستند خيلي باتجربه هستند، نمي توان به عنوان هاي بالاتر دست يافت./با
برچسب ها: مسئولان ، کاسپین ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار