ارومیه/

حماسه 9 دی عقب‌نشینی دشمن را سبب شد

امام جمعه پلدشت گفت: حماسه 9 دی به عقب‌نشینی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر شده است.

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز 9 دی قرار گرفته‌ایم،گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهانه قرار دادن نتایج انتخابات ریاست جمهوری به آشوب زدن در کشور دست زدند، ولی ملت ایران با یک حرکت انقلابی در 9 دی به این تحرکات پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه پاسخ ملت ایران به دشمنان نظام و انقلاب کوبنده بود، افزود: مخالفان و معاندان در طول 33 سال گذشته از هر حربه‌ اعم از اقتصادی و سیاسی برای ضربه زدن به کشورمان نهایت استفاده را کرده و در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 نیز آخرین توان خود را به کار گرفتند.

امام جمعه پلدشت با اظهار به اینکه دشمنان نظام در سال 1388 شکست سنگینی را متحمل شدند، افزود: ملت ولایتمدار و انقلابی کشورمان با حضور در راهپیمایی بزرگ 9 دی، حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسانده‌اند که روزی ماندگار و سرنوشت‌ساز قلمداد می‌شود.

وی با اظهار به اینکه در این روز بزرگ و تاریخ‌ساز ملت ما پایداری خود به ارزش‌های انقلاب را به منصه ظهور رساندند، خاطر نشان کرد: در دل دشمنان نظام و مخالفان خشنودی باطل ایجاد شده بود، ولی در این حماسه بزرگ یقین حاصل شد که ملت ایران به آرمان‌ها پایبند هستند.

دوزدوزانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میلاد امام موسی کاظم (ع) را پشت ‌سر گذاشته‌ایم، اذعان داشت: حکومت کشور ما برگرفته از آموزه‌های دینی و معارف الهی است بنابراین در مناسبت‌های مذهبی، در ایام میلاد و شهادت ائمه اطهار (ع) باید در ارتباط با زندگی و فعالیت‌های ائمه معصوم بیشتر تعمق و تدبر کرد./ب

برچسب ها: دشمن ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.