مشهد/ از هفته سوم رقابت های ليگ برتر بانوان كشور،

تيم واليبال بانوان ميزان مشهد به مصاف متين ورامين می رود

سرمربي تيم واليبال ميزان مشهد اظهار داشت: حضور چندين ملي پوش در تيم متين ورامين و تجربه بالای اين تيم در ليگ برتر كار را براي تیم ما مشكل مي كند ولي با هدف پيروزی به میدان می رویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مرضيه داوطلب كه تيمش در هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر بانوان كشور در روز پنجشنبه 7 دي ماه ميهمان تيم واليبال بانوان متين ورامين تهران است عنوان كرد: اين تيم علاوه بر بهره گيري از فاطمه رشيدي كاپيتان تيم ملي واليبال بانوان كشور و ملي پوشان ديگر از تجربه و سابقه بيشتري نسبت به تيم ما در ليگ برتر برخودار است.

وي با بيان اينكه بازي دشواري را پيش رو خواهيم داشت اظهار داشت: با اینکه تجریه زیادی از حضور در لیگ برتر نداریم مقابل هيچ تيمی احساس ضعف و نااميدی نمی کنیم و با هدف پيروزي و بازي خوب به ميدان مي رويم.

وي با اشاره به آمادگي كامل تيمش براي رويارويي با حريف اين هفته خود بيان داشت: بازيكنان با تمرينات منظمي كه داشته اند از شرايط خيلي خوبي براي حضور در بازی روز 5شنبه برخوردارند.

سرمربي تيم واليبال بانوان ميزان مشهد با اشاره به ميزباني تيمش در بازي بعدي در روز 28 دي ماه مقابل گيتي پسند اصفهان عنوان كرد: با توجه به برگزاري امتحانات برخي از بازيكنان مان در هفته برگزاري اين ديدار پيشنهاد انجام يك هفته زودتر اين بازي را به فدراسيون واليبال كشور داده ايم./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.