قم/

دعوت دفترتبلیغات اسلامی برای حضور پرشور در تجمع عاشورائیان بصیرت

یوم الله نهم دی ماه سال 88 یادآور حضور ولایی مردم ایران در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی است. عظمت حضور مردم در این روز بیاد ماندنی نشانه ای دیگر از بصیرت ملت بزرگ ایران بود که دشمنان نظام مقدس اسلامی را مأیوس نمود و چشم فتنه را برای همیشه کور ساخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ملت همیشه در صحنۀ ایران نهم دی ماه علم مبارزه علیه دین ستیزان منافق را بلند نمودند و طلایه داران بصیرت نام گرفتند.
در این حماسۀ ماندگار برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ملت ایران ثبت و ضبط گردید تا برای همیشه، تاریخ گواهی دهد که در ایران اسلامی جریان نفاق و فتنه جایگاهی نخواهند داشت.
ملت ایران به تاسی از «كل يوم عاشوراء و كل ارض كربلاء» نشان دادند که همچون یاران باوفای امام حسین(ع) به آرمان‌های اسلامی و شیعی وفادارند و همچنین راهشان همان راه امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است و ضمن اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه همواره در خط ولایت باقی خواهند ماند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن بزرگداشت حماسۀ تاریخی نهم دی ماه ، روز بصیرت انقلابی ملت ایران، حضور درخشان ملت مسلمان و همیشه در صحنه را نشانۀ اعتقاد راسخ آنان به ولی امر مسلمین، و ارزشهای والای انقلابی مردم این سامان دانسته و فضلاء، طلاب ومردم ولایتمدارقم را به حضور در تجمع بزرگ عاشورائیان بصیرت ومیثاق با ولایت که روز شنبه 9دی ماه از ساعت 10:30 صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می گردد دعوت می کند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.