دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه قم گفت: دانشجويان به عنوان جريان هميشه بيدار و همچنين با کسب تجربه‌هايي كه از حوادث سال‌هاي 78 و 88 بدست آوردند، ديگر اجازه نفوذ جريان‌هاي بيگانه در داخل و خارج را تحت هيچ شرايطي نخواهند داد.

مصطفي روحي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حماسه 9 دي‌ماه سال 88 اظهار داشت: حماسه عاشورايي 9 ديماه، روز بصيرت و ميثاق با ولايت است و ملت ايران با آرمان‌خواهي و روحيه انقلابي خود هميشه با حضورشان در صحنه‌هاي مختلف جواب دشمنان قسم خورده ايران اسلامي را دادند.

اين فعال دانشجويي با توصيف حماسه 9 ديماه سال 88 گفت: اين حماسه عاشورايي، مشخصه بارز براي پيروزي ملت ايران در فتنه‌هاي دشمن در طول انقلاب است و بازندگان اين نبرد، خواص بي‌بصيرت سال 88 بودند که موضع خود را هم تاکنون اعلام نکرده‌اند. اين حماسه نشان داد که ملت ايران تاب تحمل هر گونه سختي را دارند و هرگز اجازه توهين و جسارت به مقدسات مذهبي و ولايت فقيه را به هيچ شخص نخواهد داد.

وي با اشاره به نقش دانشجويان در حماسه عاشورايي 9 دي‌ماه سال 88 افزود: دانشجويان به عنوان جريان هميشه بيدار و همچنين با کسب تجربه‌هايي كه از حوادث سال‌هاي 78 و 88 بدست آوردند، ديگر اجازه نفوذ جريان‌هاي بيگانه در داخل و خارج را تحت هيچ شرايطي نخواهند داد.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه قم در پايان با اشاره به فضاي كنوني دانشگاه‌هاي كشور،خاطر نشان کرد: فضاي کنوني دانشگاه‌ها آلوده نيست و دانشجويان با عملكرد خود بيشتر در پي گفتمان‌سازي هستند و در دفاع از هيچ گروه و حزب سياسي خاصي نيستند و بايد گفت كه تا انتخابات رياست‌جمهوري زمان زيادي مانده و بهتر است که دانشجويان با روشنگري، به فعاليت‌هاي خود ادامه دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: روحی ، دانشگاه ، انحمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار