خسرو قمری:

اصلی ترین برنامه فدراسیون همگانی کردن دوچرخه سواری است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت : طبق فرموده مقام معظم رهبری اصلی ترین برنامه ما در فدراسیون ، همگانی کردن دوچرخه سواری است وپس از آن باید به فکر استعداد یابی باشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران خسرو قمري اظهار داشت ؛: به طور حتم بحث قهرمانی نیز در میان اولویت های ما قرار دارد و برنامه های ویژه ای داریم.

قمری افزود : در کنار توجه به بحث قهرمانی باید هیات ها نگاه ویژه ایی نیز به بحث ورزش حرفه ایی داشته باشند و باشگاهها نیز باید به کمک هیات ها بیایند.

وی تصریح کرد: فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان باید در مجامع بین المللی حضور پر رنگ تری داشته باشد وتمام تلاش خود را در این راه بکار خواهیم گرفت.

وی که سابقه حضور در المپیک های پکن و بارسلون را در کارنامه دوچرخه سواری خود دارد، اظهار داشت: با توجه به تجاربی که دارم می توانم از هر نظر به ورزشکاران خود کمک کنم و باید فضا را برای موفقیت آنها مهیا کنیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: شمسی پور 16 سال بدون هیچ چشم داشتی برای موفقیت هیات تلاش و کوشش کرده است و ایشان فردی توانمد است که توانایی مدیریت در همه عرصه ها را دارد.

وی تاکید کرد: انتقاد هایی که از شمسی پورر می شود به هیچ عنوان صحیح نیست،‌ زیرا ایشان در شرایط حساس زحمات فراوانی برای هیات دوچرخه سواری استان کشیده اند.

گقتنی است علیرضا شمسی پور که 16 سال به عنوان رییس این هیات مشغول فعالیت بوده است، به عنوان تنها کاندید احراز سمت ریاست هیات دوچرخه سواری این استان در این مجمع حضور داشت و بار دیگر با 18 رای از 19 رای ماخوذه بار دیگر به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان انتخاب شد./با
برچسب ها: قمری ، همدان ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار