ازتخم مرغ دزدی خانم معصومه ابتکار تا شتر دزدی!

تخلفات معصومه ابتکار (عضو جبهه منحل شده مشارکت ورئیس سازمان محیط زیست دولت خاتمی) انگار تمامی ندارد بطوریکه پس از افشای تقلب و دستبرد علمی از یک مقاله خارجی و درج آن در مجلات علمی داخلی بنام خود ، حال کلاهبرداری خانوادگی معصومه ابتکار از استانداری تهران بسیار قابل توجه و تامل می باشد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از وبلاگ بانوی فتنه ، تخلف از قانون و برخورد با متخلفان شامل حال همه می شود و در این میان مجازات دوست و دشمن یکسان است، اما برخی با سوء استفاده از عناوینی که یدک می کشند دست به اقداماتی می زنند که طبق قانون می تواند مستحق مجازات باشد.
در ذیل یکی دیگر از تخلفات معصومه ابتکار که با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه خود اقدام سوال برانگیز و تخلف دیگری را مرتکب شده است مورد واکاوی قرار می گیرد:

سید محمد هاشمی همسر معصومه ابتکار ؛ که به دلایلی خاص از یکی از ارگانهای مهم کنار گذاشته شده بود ؛ به همراه همسر خود (معصومه ابنکار) و چند نفر از دوستانشان در سال ۱۳۶۹ شرکتی را در زمینه صادرات و واردات تاسیس می نمایند و محمد هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب می گردد.

شرکت صنعتی تبت با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۵۷۸۶۷ در تاریخ 1369/4/31 با افزایش سرمایه شرکت آقایان بهزاد هاشمی ، محمد هاشمی و خانم معصومه ابتکار و افسانه السادات میری را به عنوان سهام دار معرفی می نماید.

در اینجا به یکی از دهها قرارداد صوری و تخلفات این شرکت در سال ۱۳۷۲ که منجر به حیف و میل مبالغ زیادی ازاستانداری تهران و بیت المال شد ، می پردازیم .

در تاریخ 1371/8/9 شرکتی به نام ( آرین شید ) قراردادی به مبلغ 380/000/000 ریال در خصوص تامین 4000 مترمکعب چوب روسی مورد نیاز استانداری تهران منعقد می نماید.

نکته قابل تامل این است که آقای محمد هاشمی همسر خانم ابتکار رئیس هیئت مدیره شرکتی بنام «تبت» به شماره ثبت 57867 طبق درج در روزنامه رسمی کشور می باشد ولی در قراردادی که با استانداری منعقد می کند نام شرکت به آرین شید با همان شماره ثبت و مدیرعامل تغییر پیدا می کند .

این شرکت با تمهیداتی خود را مالک چوب روسی و قادر به تحویل آن معرفی می نماید و با انعقاد قرار داد مبلغ 180/000/000 ریال اخذ می نمایند ولی بعدا معلوم می شود مدیران شرکت با تظاهر به داشتن کالا و امکانات و قدرت واهی اقدام به کلاه برداری نموده اند .

در بند 8 قرارداد قید شده است که : فروشنده(شرکت آرین شید) مکلف است که کالای موضوع قرارداد را از نظر کیفیت طبق استاندارد متعارف تحویل خریدار نماید و از نظر خریدار تحویل چوب استوک ( ته مانده انبار – کناره – ترک خورده- صفافی نشده ) غیر قابل قبول خواهد بود .

در گزارش سازمان همیاری شهرداریهای استان نشان میدهد پس از گذشت ماهها ، شرکت آرین شید به تعهدات خود عمل نکرده و از 4000 مترمکعب مفاد قرارداد فقط 500 مترمکعب آن راتحویل داده است که آن هم در حد استاندارد خواسته شده نبوده و به صورت فله ای و در ابعاد مختلف می باشد .

در ادامه به تخلف یکی از مدیران وقت که اصرار به عقد این قرار داد داشته است اشاره می شود.

مهندس خوشرو معاون عمرانی وقت استانداری در زمان تصدی خود با اعمال نفوذ باعث بسته شدن قرارداد غیر قانونی مذکور می شود و با اعضاء هیات مدیره و مدیر عامل سازمان اقدام به تائید و تاکید جهت عقد قرارداد نموده است در حالی که هیچ وظیفه و اختیارات قانونی در این رابطه نداشته است.

در ضمن وی بر خلاف ضوابط و خارج از حیطه اختیارات خود با تبدیل ضمانت نامه بانکی به سفته آنهم به مبلغ پانزده میلیون تومان موافقت نموده است. .

قابل ذکر است که این تخلفات مربوط به دولت هاشمی رفسنجانی می باشد .

در آینده افشاگری بیشتری از تخلفات و اقدامات سود جویانه بانوی فتنه و همسرش در دولتهای ششم و هفتم و هشتم خواهیم پرداخت .
 
منبع: سير نيوز 
برچسب ها: ابتکار ، تخلف ، کلاهبرداری ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خانه از پایه ویران است بوق
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
دروغ گویی هاتون دیگه فایده ای نداره دستتونو مردم خوندن حتی دروغی در حد جمشید آرین هم فایده ای نداره! اردیبهشت 96 منتظر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
مسول خرابی محیط زیست کیه چراوضع محیط زیست زمینخواری کوه دریا تلاب زمین کشاورزی فاجعه و خراب