انهدام مواضع تروريست ها در مناطق مختلف سوريه

مواضع تروريست ها در مناطق مختلف سوريه از جمله دمشق و حلب هدف حملات نيروهاي ارتش سوريه قرار گرفت و به هلاکت تعداد زيادي از آنها منجر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي مسلح سوريه شماري از تروريست ها را در مناطق مختلف ريف دمشق به هلاکت رساندند و تعدادي از خودروها را به همراه سرنشينان آنها در وادي المجر منهدم کردند. نيروهاي مسلح سوريه همچنين تعدادي از تروريست ها را در الزبداني در ريف دمشق به هلاکت رساندند و تعدادي از خودروهاي آنها را نيز منهدم کردند. تعدادي از تروريست ها شناسايي شده اند. 

نيروهاي مسلح سوريه در داريا در ريف دمشق نيز با تروريست ها درگير شدند و شمار زيادي از آنها را به هلاکت رساندند. هاني نجار و علاء حجازي از جمله تروريست هاي کشته شده در اين عمليات هستند. نيروهاي سوري همچنين هنگام تعقيب شماري از تروريست ها در مزارع دوما و حرستا شماري از آنها را به هلاکت رساندند و شماري را زخمي کردند. از سوي ديگر شماري از نيروهاي ارتش سوريه با اجراي عمليات در مزارع شبعا تعدادي از تروريست ها را به هلاکت رساندند. 

در منطقه الرقه نيز تعدادي از تروريست ها به اهالي روستاي قحطانيه حمله کردند و به کشتن اهالي و تخريب اموال آنها پرداختند که در نتيجه آن شماري از اهالي به شهادت رسيدند و شماري نيز زخمي شدند که در ميان آنها تعدادي کودک ديده مي شود. نيروهاي سوري نيز در درگيري با افراد مسلح در اين روستا تعدادي از آنها را به هلاکت رساندند و شماري را زخمي کردند. نيروهاي امنيتي سوريه همچنين در درگيري با تروريست هايي که سعي داشتند سه تانکر حمل سوخت را در منطقه معدان تحت سيطره خود در آورند تعدادي از آنها را به هلاکت رساندند. 

از سوي ديگر عمليات نيروهاي مسلح سوريه براي برقراري امنيت در حلب و ريف آن ادامه دارد که طي آن شمار زيادي از تروريست ها را به هلاکت رسانده و مخفيگاه هاي آنها را منهدم کرده اند. منابع مسئول اعلام کردند نيروهاي ارتش سوريه تعداد زيادي از تروريست ها را هنگام تلاش براي حمله به يک دانشسراي پليس در خان العسل در ريف حلب به هلاکت رساندند. به گفته اين منابع، نيروهاي مسلح برخي مخفيگاه هاي تروريست ها را در مناطق مختلف هدف حمله قرار دادند و تعدادي از خودروهاي آنها را نيز منهدم کردند. نيروهاي سوري همچنين مواضع تروريست ها را در روستاهاي تل رفعت و جبرين هدف حمله قرار دادند و تعداد زيادي از آنها را به هلاکت رساندند. 
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، شبعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار