با وجود وعده های اوباما

رکورد تازه ای از اخراج مهاجران از آمريکا

با وجود وعده های دولت آمریکا برای بهبود شرایط اقامت در این کشور ، اوباما در زمینه اخراج مهاجران از آمریکا رکورد زد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی دموکراسی نو، آمار جدیدی درباره وضع مهاجران در آمریکا منتشر شده است.

براساس این آمار جدید، دولت اوباما در سال 2012 حدود 400 هزار نفر از مهاجران فاقد اوراق شناسایی را از آمریکا اخراج کرد که بیشترین تعداد مهاجران اخراج شده در تاریخ آمریکاست. در دوره نخست حضور اوباما در کاخ سفید، رقم بی سابقه یک و نیم میلیون نفر از این مهاجران فاقد اوراق لازم برای اقامت در آمریکا از این کشور اخراج شدند که رکورد در تاریخ آمریکا است.

سازمان مهاجرت آمریکا این ارقام را اعلام کرده است. افزایش شمار اخراجی ها از آمریکا در حالی است که ظاهرا دولت اوباما سیاستهایی به منظور کاهش اخراج مهاجران مدنظر داشته است که فاقد اوراق شناسایی و اقامت لازم درآمریکا هستند اما در دوره حضورشان در آمریکا جرمی مرتکب نشده اند. حدود نیمی از این افراد که در سال 2012 از آمریکا اخراج شده اند جرائم مرتبط با مواد مخدر و رانندگی در حال مستی در کارنامه خود دارند.

دولت اوباما در مدت دو سال به اخراج 200 هزار پدر و مادر مهاجر در آمریکا مبادرت کرده است که فرزندان آنها شهروندان آمریکا به شمار می روند.

البته دولت اوباما اخیرا اعلام کرد در این قانون تغییراتی بوجود آورده است.
برچسب ها: اخراج ، مهاجران ، آمریکا ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار