برگزاری دادگاه 4 متهم به زورگیری و شرارت/5

شاکی متهم ردیف دوم: چهره متهم را قبل از اينکه به من حمله ور شود به خاطر سپردم

شاکي متهم رديف دوم گفت: قبل از اينکه متهم به سمت من حمله ور شود او را در چهار راه قبلي با کاپشن چرم قهوه‌اي ديدم و متوجه شدم که به خودروي من نگاه مي‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، شاکي متهم رديف دوم در ادامه جلسه دادگاه درباره جزئيات حادثه وقوع يافته اظهار داشت: روز 19 آبان به سمت تجريش باهمسر و فرزندم در حال حرکت بودم وقتي که به بلوار کاوه رسيدم متوجه حضور دو موتوري شدم که در حال انحراف در مسير بودم.

وي گفت: هنگام توقف در پشت چراغ قرمز نزديک ميدان تجريش متوجه برخورد موتوري به در خودروام شدم آنها از طرف پنجره سمت من که کمي باز بود به داخل خودرو حمله ور شدند و زنجيري که به گردن داشتم کشيدند در همين هنگام فقط توانستم درب ماشين را قفل کنم تا آنها داخل ماشين نشوند.

شاکي متهم رديف دوم بيان کرد: در همان وضعيت زنجير و لباسم را همزمان با هم از بدنم خارج کردند بعد از آن آنها از ماشين فاصله گرفتند و گريختند من نيز از خودرو خارج شده و به سمت آنها دويدم و در هنگام توقف در مقابل چراغ قرمز همين متهمي که به من حمله کرده بود را ديدم. ولي قبل از اينکه به او برسم يک موتور از لاين مخالف آمد و اين افرد را سوار کرد.

وي درباره چگونگي شناسايي چهره متهم گفت: زماني که به سمت بلوار کاوه در حال حرکت بودم همين فرد با کاپشن چرم قهوه اي که بر تن داشت را ديدم و متوجه شدم که او به خودروي من و ما نگاه مي کند در همان زمان چهره اش را به خاطر سپردم و در چهار راه بعد همان فرد به من حمله ور شد.

وي افزود: پديده دزدي هميشه در جامعه بوده و هست ولي کار اينها دزدي نيست بلکه نامردي است آثاري که اين پديده در خانواده ام گذاشت باعث شده فرزندم به مدرسه نرود و همسرم نيز قادر به بيرون رفتن از خانه نباشد.

وي ادامه داد: اکنون هر زمان که از منزل خارج مي شوم هميشه در خودروام را قفل مي کنم و کيفبا خودم حمل نمي کنم.

در همين زمان اين شاکي پيراهن خود را که در زمان حادثه متهمان آن را از تن وي درآورده بودند را به حاضران جلسه نشان داد و گفت: اين متهم مي‌گويد که مادرم مريض بوده و به همين دليل براي اينکه بتواند هزينه درمان او را تأمين کند تن به چنين کاري داده است، درصورتي که پدر من نيز 20 سال پيش فوت کرد و ماردم نيز بيماري ام اس داشت و من مجبور بودم که او را به بيمارستان ببرم و هزينه درمانش را تأمين کنم ولي تاکنون دست به چنين اقدامي نزده ام.

شاکي درباره خواسته اش در داگاه تصريح کرد: خواسته ام اين است براساس قانون با آنها برخورد شود و من عناويني نظير محاربه را فکر نمي‌کنم درست باشد ولي حمله اين چنيني را تاکنون به عمرم نديده بودم.

وي افزود: زنجير من 8 تا 9 ميليون قيمتش بود اگر اين متهم براي بيماري مادرش به پول نياز داشت آيا همين مقدار پول برايش کافي نبود چرا دوباره دست به اقدام اين چنيني زد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شاکی ، متهم ، ردیف دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار