زنجان/

حماسه 9 دی تجلی دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه

حماسه 9 دی تجلی دفاع و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران درگرامیداشت حماسه نهم دی در حسینیه اعظم زنجان گفت: دشمنان در فتنه سال 88 از ماهها قبل برنامه و توطئه های گوناگونی را با هدف ضربه زدن به نظام و مقدسات ملت ایران آغاز كرده بودند.

نوراللهی با اشاره به اینكه فتنه سال 88 و وقایع پس از آن از ابعاد گوناگون دارای اهمیت ویژه ای است افزود:استكبارو در راس آن رژیم صهیونیستی تصور می كردند كه ملت ایران از وضعیت كنونی به ستوه آمده اند و با هزینه های هنگفت به حمایت از سرسپردگان داخلی پرداختند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی نشان داد كه مردم ایران همچنان پشتیبان و تابع ولایت فقیه هستند.

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران رمز ماندگاری حماسه 9 دی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در انتخابات سال 88 را هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران عنوان کرد وگفت:حماسه 9 دی میلاد مجدد انقلاب اسلامی ایران بود كه برای همیشه تاریخ ضبط و ثبت شده است.

نوراللهی با بیان اینكه فتنه سال 88 درسهای عبرت فراوان به همراه دارد تصریح کرد:دشمنان از هر فرصت و غفلت برای تحقق برنامه ها و ضربه زدن به ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی استفاده می كنند.

وی ادامه داد: دشمنان انسجام، اعتلا و اعتماد ملی را نشانه گرفته و برنامه های مختلفی را نیز در دستور كار قرار داده اند.

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پخش برنامه های مختلف ضد فرهنگی، بحران سازی های تصنعی و ایجاد تفرقه و تشتت در بین قومیت ها و تضعیف جایگاه ولایت فقیه از جمله برنامه های مهم دشمنان علیه نظام اسلامی است./س

برچسب ها: حماسه ، نه ، دی ، تجلی ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.