ايرانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غفلت دولت از معيشت مردم/ مجلس بايد خواستار توجه دولت به مسائل اقتصادي و معيشتي شود

نماينده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به اين که دولت بيشتر به مسائل حاشيه‌اي مي‌پردازد تا مسائل مهم کشور گفت: مجلس بايد طي بيانيه‌اي خواستار توجه دولت نسبت به مسائل اقتصادي و معيشتي مردم شود.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اين که دولت در يک سال پاياني، بيشتر به مسائل حاشيه‌اي پرداخته تا مشکلات مهم کشور، گفت: معيشت مردم ، تحقق وعده‌هاي اشتغال‌زايي تا پايان دولت دهم و ارائه بودجه از جمله مسائلي است که در يک سال اخير مورد توجه دولت قرار نگرفته است.

وي در ادامه افزود: دولت بايد در شرايط کنوني کشور که از جانب غرب مورد اعمال تحريم قرار گرفته، به حل مسائل اقتصادي اهتمام ورزيده و با توجه به موارد مطروحه از جانب مقام معظم رهبري در تحقق اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد گام بردارد.

عضو کميسيون کشاورزي به برکناري وزير بهداشت و درمان اشاره و تصريح کرد: اين اقدام دولت در حالي صورت گرفت که طرح استيضاح از جانب نمايندگان به منظور وحدت و همدلي ميان دولت و مجلس پيگيري نشد لذا چنين اقداماتي از جانب دولت تعامل و همدلي را تقويت نمي‌کند.

وي در پايان با اشاره به اين که دولت بايد تمام توان خود را در اجراي وظايف خود معطوف دارد، اظهار داشت: مجلس بايد طي بيانيه‌اي خواستار توجه دولت به مسائل اقتصادي و معيشتي مردم شود چرا که مجلس تمام قواي خود را در اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد به کار بسته تا با تعامل و همدلي دغدغه‌هاي مردم و مقام معظم رهبري مرتفع شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، مجلس ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار