مدیر فنی تيم هندبال کاسپین قزوین:

بیرون کشیدن تیم از زمین کار اشتباهی بود/ مشکل اصلی داوری است

مدیر فنی تيم هندبال کاسپین قزوین گفت: در بازی مقابل سپاهان نباید تیم را از زمین خارج می کردیم و این کار اشتباهی بود.

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی روز گذشته مسائلی باعث شد که در دیدار با سپاهان از زمین بیرون بیائیم بنده مخالف این کار بودم و آنرا اشتباه میدانم بهرحال این اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: بازی روند خوبی داشت که داور یکی از بازیکنان ما را اخراج کرد و باعث شد که درگیری بوجود بیاید در دیدار با ثامن سبزوار از دور رفت نیز چنین حادثه ای رخ داد و اشتباهات داوری به حدی زیاد بود که می خواستیم از زمین بیرون بکشیم که مقاومت کردیم.

باقری در ادامه گفت: متأسفانه اشکالات داوری خیلی زیاد است و این مشکل باعث که ضربه ببینیم و در این بین مشکل اصلی داوری است.

وی عنوان کرد: با وعده و وعیدهایی که مسئولین اسپانسر تیم داده بود مبنی بر اینکه قبل از بازی با سپاهان مبلغی به ما داده شود هنوز وصول نشده است این کار باعث مشکلاتی برای تیم کاسپین شده است و در کنار ناداوریها و بی انگیزه بودن بازینان بدلیل حمایت مالی باعث شده است که نتیجه مطلوب را بگیریم.

باقری اضافه کرد: عدم حمایت مالی باعث شده است که در شرایط سختی به سر ببریم و نبود پول باعث شده است که در جدول جایگاه مناسبی نداشته باشیم.

وی اشاره کرد: هم اکنون شرایط به گونه ای شده استن که هر کس برای خود تصمیم می گیرد و همه چیز بهم خورده است و نزدیک به 3-2 ماه است که مسئولین کاسپین فقط وعده و وعید می دهند.

باقری گفت: من امروز از مدیرفنی تیم استعفا داده ایم و از فردا همراه کاسپین نیستم وضعیت طوری شده است که با آبروی ما بازی می کنند.
باقری در پایان خاطرنشان کرد: من از تیم جدا می شود از مسئولین امر می خواهم این تیم را واقعا دریابند و بگذارند وضعیت آن بدتر شود و به دسته های پایین تر سقوط کند./
برچسب ها: مشکل ، داوری ، کاسپین ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار