به مناسبت 9دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت، نمایشگاهی با عنوان« بصیرت» شامل کتاب هایی با موضوع بصیرت ازتاریخ 9تا15 دی ماه درمحل تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده است.

بهگزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد رئيس روابط عمومي وامور بين الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركزاسناد آستان قدس رضوي با بيان اين ‌مطلب گفت: دراین نمایشگاه سعی شده از چهره های محوری انتخابات 88، فتنه ، بصیرت و جنگ نرم آثار ارزشمندی انتخاب و درمعرض نمایش عموم قرارگیرد.

مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: گذر از فتنه 88، تدابیر مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات، نقش رهبری در مدیریت بحران ها، تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت، شاخصه های اصول گرایی در اندیشه رهبری بخشی از عناوین کتابهای به نمایش در آمده با موضوع انتخابات 88 است.

وی با بیان اینکه فتنه از دیدگاه قرآن، فتنه از دیدگاه نهج البلاغه، فتنه از دیدگاه امام خمینی« ره»، وظایف در شرایط فتنه، جریان فتنه شناسی درجمهوری اسلامی و گذرگاه فریب برخی از عناوین کتب بخش فتنه است که دراین نمایشگاه درمعرض دید عموم قرار گرفته است افزود: بصیرت دل، بصیرت و انتظار فرج، فرهنگنامه بصیر، بصیرت عامل پایداری در مسیر حق و بصیرت از دیدگاه آیات و روایات بخش دیگری از عناوین کتب به نمایش گذاشته شده است.

قیصری نیک اضافه کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه کتابهای ارزشمندی با موضو ع جنگ نرم به نمایش عموم در آمده است./ب

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، موضوع ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.