میترا شعبانیان:

بازی با دختران مسلمان قاره آفریقا به نفع ما خواهد بود

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: برای رویارویی با تیم ملی کویت در اواسط بهمن ماه اردوی تدارکاتی و تمرینی تشکيل می دهیم.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق هماهنگی انجام شده قرار است تیم ملی کویت برا ی انجام چند دیدار تدارکاتی به تهران سفر کند، بر اساس تصمیم کمیته بانوان فدراسیون والیبال اردوی هماهنگی و تمرینی تیم می اواسط بهمن ماه به مدت یک هفته تشکیل خواهد شد.
 
وی گفت: پیشنهاد من به فدراسیون این است که علاوه بر اینکه والیبالیستهای کویت با تیم ملی بزرگ سالان دیدار برگزار کنند شرایط اجرای  بازی دوستانه با تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران با کویت هم ایجاد شود.
 
شعبانيان یاد آور شد: ملی پوشان نوجوان و جوان کشورمان کمتر فرصت بازی در طول مسابقات لیگ برتر دارند بازی تدارکاتی این تیم ها با تیم ملی کویت باعث می شود تا آنها در شرایط مسابقه قرار بگیرند و نقاط ضعف و قوت آنها مورد بررسی قرار بگیرد.
 
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون والیبال می خواهم که شرایط برگزاری مسابقه با تیم های دختران کشورهایی مثل تونس، الجزایر و مصر را فراهم کنند این تیم ها ی مسلمان واقع درقاره آفریقا از شرایط حرفه ای و قدرتمند بسیار بالایی برخوردار هستند و بازی با آنها می تواند تا حد قابل توجهی برارتقا سطح فنی دختران والیبالیست ایرانی ایفای نقش کند./مح
برچسب ها: میترا ، شعبانیان ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار