کنفرانس خبري پيش از بازي استقلال - سايپا؛

امیر قلعه نوعی: برد سایپا در جام حذفی را فراموش کرده ایم/مجتبی تقوی: نام استقلال به بازیکنانم انگیزه می دهد

کنفرانس خبري پيش از بازي تيم هاي استقلال - سايپا امروز برگزار شد و در پي آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبري قبل از بازي با سايپاگفت: بازی با سایپا در جام حذفی تمام شده است و آن دیدار را باید فراموش کنیم.

قلعه نوعی افزود: در نیم فصل اول ضعف های خود را پوشش دادیم و بازیکنان خوبی را برای نیم فصل دوم جذب کردیم و در سه بازی آخر خوب بازی کردیم و روند رو به رشد خود را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم بازی های آینده را مانند این سه بازی کار خود ادامه دهیم ولی من مقصر نیستم که بتوانم روند رو به رشدمان را بزنم.



قلعه نوعی در مورد تیم فوتبال سایپا گفت: از سایپا شناخت خوبی داریم که این تیم یک مربی خوب و باتجربه دارد که امسال سایپا بازی های خیلی خوبی را در این فصل ارائه کرده است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درمورد کار گروهی بازیکنان تیم فوتبال استقلال افزود: کار گروهی بازیکنانم خیلی خوب است و توانسته اند برنامه ها تیمی را در زمین پیاده کنند که به آنها باید بابت این مسئله تبریک بگویم.

قلعه نوعی تاکیدکرد: استقلال توانست در یک بازی خوب در جام حذفی از سد سایپا بگذرد ولی باید آن بازی را فراموش کرد و فردا یک بازی دیگر را با این تیم خواهیم داشت.

وی درمورد محروم و مصدومان استقلال گفت: در بازی سایپا محرومی نداریم ولی سیاوش اکبرپور و چند بازیکن دیگر با مصدومیت مواجه هستند که امیدوارم به بازی برسند.

قلعه نوعی در مورد فراز ونشیب تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: قشنگی فوتبال به این است که هر تیم فراز ونشیب داشته باشد و تمام تیم های بزرگ دنیا از این قائده مستثنا نیستند و این طبیعت فوتبال است که هر روز نمی توان خوب باشید.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازگشت فرهاد مجیدی گفت:  فرهاد مجیدی باید کارت بازی اش صادر شود که مدیریت باید هرچه زودتر این کار را انجام دهد تا طبق قانون مجیدی بتواند در خدمت تیم باشد.



مجتبی تقوی: نام استقلال به بازیکنانم انگیزه می دهد

 سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: استقلال تیم بزرگی است که به بازیکنانم انگیزه زیادی می دهد.

مجتبی تقوی افزود: همیشه بازی های  تیم های فوتبال سایپا واستقلال زیبا و دیدنی بوده است استقلال بازیکن های خیلی خوبی دارد و تیم بزرگی است که این مسئله باعث بیشتر شدن انگیزه بازیکنان سایپا می شود.

 وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز یک بازی خوب را مقابل تراکتور سای تبریز داشتم که می خواهیم به روز خوب خود ادامه دهیم.

تقوی در مورد تفاوت های بازی جام حذفی در لیگ گفت: در بازی جام حذفی مقابل استقلال، تیم ما با یک نفر کمتر مصدومیت دروازه بانان اصلی مان و تعویض اجباری متحمل باخت سنگین چهار بر یک شد.

وی ادامه داد: تغییرات زیادی نسبت به نیم فصل اول نداشتیم بضاعت ما مانند سایر تیم های دیگر نیست که بازیکنان زیادی بگیرد و ما اندازه خودمان بازیکن های مد نظر خود را جذب کردیم.

تقوی در مورد مشکلات دفاعی تیم فوتبال سایپا گفت: ضعف های زیادی در خط دفاعی داریم که به راحتی گل می خورد ولی در نیم فصل دوم با تغییرات اصولی سعی داریم بهتر از قبل  باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در مورد مذاکره باشگاه های دیگر با بازیکنان سایپا تصریح کرد: هیچ گاه نام باشگاه های که با بازیکنانمان مذاکره کردند را فاش نمی کنم اشکال فوتبال ما این است که هیچ گاه از تولید کنندگان حمایت نمی شود و کار برای سرمربی سخت است که بازیکنان خوبش از تیم جدا می شوند و نمی توان برای سال های بعدی از آن بازیکن استفاده کرد.

ابراهیم صادقی: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد
 
کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازی های لیگ با جام حذفی فرق می کند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

ابراهیمی صادقی افزود:  باید بازی استقلال و سایپا در جام حذفی را فراموش کنید چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد تمام تمرکز بازیکنانمان برای برتری در مقابل استقلال در لیگ برتر است تا کماکان دررتبه های بالای جدول باقی بمانیم.

وی ادامه داد:  بازی لیگ با جام حذفی تفاوت دارد ویک یا چهار گل خوردن هیچ فرقی برای تیم بازنده ندارد

صادقی تصریح کرد: انگیزه زیادی برای بازی فردا دوشنبه 11 دی داریم وبرای پیروزی مقابل تیم صدرنشین انگیزه دو چندانی داریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار