ناخدا عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشريح کرد

عملکرد تفنگداران دریایی در رزمایش تخصصی ولایت 91

جانشین تیپ تفنگداران دریایی امام حسین(ع) ارتش با اشاره به عملیات این تیپ در سومین روز از رزمایش تخصصی ولایت 91 گفت: اوج آموزش‌های مبتنی بر عمل ما هر ساله در رزمایش‌هایی که از ستادهای بالاتر برنامه‌ریزی می‌شود، صورت می‌گیرد و الحمدالله امروز توانستیم در این عملیات‌ها موفق عمل کنیم.

ناخدا یکم احمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران اعزامی به بندر عباس، با اشاره به تأثير رزمایش تخصصی ولایت 91 در ارتقاي توانمندي نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در برنامه‌های آموزش سالیانه از همان ابتدای سال، مقدمات شرکت در رزمایش فراهم می‌شود تا نیروهای تکاور و تفنگدار دریایی توان عملیاتی خود را به منصه ظهور برسانند.

وي افزود: اوج آموزش‌های مبتنی بر عمل ما هر ساله در رزمایش‌هایی که در ستادهای بالاتر برنامه‌ریزی می‌شود، صورت می‌گیرد و الحمدالله امروز توانستیم در این عملیات‌ها موفق عمل کنیم.

جانشین تیپ تفنگداران دریایی امام حسین(ع) ارتش جمهوری اسلامی در خصوص عملکرد اين تيپ در سومین روز رزمایش تخصصی ولایت 91 گفت: ما با سلاح‌های مختلف، اعم از سلاح‌های سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در سواحل دریای عمان مستقر شدیم و دشمن فرضی ما که شناورها و زیرسطحی‌های دشمن هستند را مورد هدف قرار دادیم.

وی تصریح کرد: ما توانستیم نيروهاي دشمن فرضی را که به آب‌های سرزمین ما وارد شده بودند، مغلوب کرده و آن‌ها را منهدم کنیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار