امیر توکلیان:

برای فینالیست شدن پرقدرت به میدان می رویم

سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: برای رسیدن به فینال با همه توان به مصاف ثامن الحجج(ع)سبزوار خواهیم رفت.

امیر توکلیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ کار آسانی پیش رو نداریم چراکه فاصله برگزاری هفته سوم از دور برگشت ورقابتهای  پایانی بسیار کوتاه است وکشتی گیران فرصت ریکاوری لازم را ندارند.

وی ادامه داد:تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار یکی از تیم های خوب لیگ امسال است که آنها نیز به دنبال تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته خود  هستد ولی از آنجا که هدف ما از حضور در رقابتهای لیگ قرارگرفتن روی سکوی نخست بود به همه توان وانرژی به میدان خواهیم رفت.

دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به عملکرد سازمان لیگ گفت:بدون هیچ تعارفی باید بگویم برگزاری لیگ برتر با این روش هیچ توجیه منطقی ندارد وغیر قابل قبول است.

وی اضافه کرد:سازمان لیگ فقط به دنبال این است که لیگ برگزار شودو کیفیت مسابقات برایش مهم نیست،لیگی که در کمتر از 50 روز برگزار شود چه سودی خواهد داشت .با این روش اسپانسرها که دیگر حاضر به سرمایه گذاری نیستند وبه لحاظ فنی نیز با توجه به فشاری که کشتی گیران متحمل می شوند نمی توانند آن طور که باید به تیم ملی کمک کنند در نتیجه چه طور می توان به کمیته لیگ نمره قبولی داد!

سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان در پایان خاطرنشان کرد:هر 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ شانس قهرمانی در این رقابتها را دارند در نتیجه هر تیمی که  کشتی گیرانش اشتباه کمتری را داشته باشندو از فرصت ها بهتر استفاده کنند می تواند به این مهم برسد.

مرحله نیمه نهایی ونهایی لیگ برترکشتی آزاد روزسه شنبه 12 دی ماه در سالن دوازده هزارنفری آزادی برگزار خواهد شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار