تقی اکبر نژاد:

فرصت فینالیست شدن را از دست نمی دهیم/قهرمانی دور از دسترس نیست

سرمربی تیم کشتی آزاد داماش بابل گفت:برای مسابقه نیمه نهایی مقابل پرسپولیس جویبار و رسیدن به فینال آماده هستیم.

تقی اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:د مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ در حالی مقابل تیم پرسپولیس جویبار  قرار می گیریم که خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و بچه ها از هر نظر آماده این دیدار هستند.
 
وی درباره ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس گفت:از آنجا که دوست نداریم به هیچ وجه فرصت فینالیست شدن را از دست بدهیم با نفرات اصلی خود وبا همه توان به مصاف تیم پرسپولیس خواهیم رفت.

اکبرنژاد در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی شانس بیشتری برای رسیدن  به فینال را دارند اظهارداشت:در هرصورت هر 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی شایستگی حضور در مرحله نهایی را دارند اما روی کاغذ شانس ما  وثامن الحجج(ع) بیشتر است.

وی تصریح کرد:از همان ابتدا تیم را برای قهرمانی بستیم و با توجه به انگیزه و توانی که در بچه های تیم وجود دارد اعتقاد دارم قرارگرفتن روی سکوی نخست در این مسابقات دوراز دسترس نخواهد بود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد روزسه شنبه 12 دی ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود وتیم داماش بابل ساعت 9صبح برای رسیدن به فینال به مصاف پرسپولیس جویبار خواهد رفت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار