راه اندازي رشته بازيهاي رايانه اي در مراكز دانشگاهي

رشته کاردانی فنی بازی‌سازی رایانه‌ای با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مرکز آموزش عالی سه شهر کشور راه اندازی می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، به دنبال راه اندازی رشته کاردانی فنی بازی سازی رایانه-ای در اردیبهشت امسال، شهرهای اراک، زنجان و مرکز فرهنگ و هنر واحد 38 شهر تهران به دانشگاه بازی سازی کشور پیوستند.

دکترمحمد حسین رضوانی به عنوان سرگروه کارگروه برنامه ریزی درسی و آموزشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی در رشته بازی سازی رایانه ای از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حال رایزنی با مراکز علمی- کاربردی استان‌های قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل و استان مازندران بوده و پیش بینی می شود  تا پایان سال 1392 مراکز این استان ها نیز به جمع دانشگاه های مجری علمی- کاربردی در رشته های فنی و هنری بازی سازی رایانه ای افزوده شوند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در زمینه راه اندازی رشته های دانشگاهی بازی سازی رایانه ای در کشور و در منطقه غرب آسیا پیشرو بوده و راه اندازی این رشته در مقاطع بالاتر دانشگاهی و نیز در دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار این بنیاد قرار دارد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار