شايق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کليد واژه "انتخابات آزاد" بسترساز اقدامي هدفدار در انتخابات آينده است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: نباید کلید واژه‌هایی که می‌تواند ایجاد کننده فتنه در آینده باشد مانند "کمیته صیانت از آراء" که در انتخابات سال 88 عنوان شد ، مطرح شود؛ لذا این کلید واژه‌ها مانند انتخابات آزاد بستر سازی برای رسیدن به پروسه‌ خاصی در آینده است.

عشرت شايق در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،در واکنش بر تاکید برخی مبنی بر حضور همه جناح‌ها انتخابات سال آتی، اظهار داشت: منعی برای حضور جناح‌های که دارای  مجوز هستند  و به صورت قانونمند و مشروع  در صحنه  سیاسی فعالیت دارند وجود ندارد، لذا تمامی جناح‌ها در انتخابات سال آتی شرکت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به لیست اجازه فعالیت  احزابی که از سوی  وزارت کشور اعلام شد ، بیان کرد: همه گروه‌ها و احزاب سیاسی کشور  که دارای مجوز هستند، به جز حزب منحله مشارکت و مجاهدین در لیست قانونی وزارت کشور قرار دارند و می‌توانند به فعالیت ‌سیاسی بپردازند.

وی در ادامه افزود: اکنون شاهد شکل‌گیری  ائتلاف‌های گوناگون در جناح‌های مختلف اصلاح‌طلب و اصولگرا هستیم، که آزادانه در مورد مسائل انتخاباتی اظهار نظر کرده و کاندیدای خود را به صورت مستقیم و غیرمستقیم مطرح می‌‌کنند، بنابراین این فعالیت‌ها نشانگر حضور همه جناح‌ها در عرصه رقابت سال آتی است.

شایق اظهار داشت: اگر منظور برخی از حضور همه جناح‌ها اقلیتی است که برای نظام هزینه ایجادکرده وبه صفوف مردم نپیوستند، طبیعی‌است که آنها  باید برحسب قانون رفتار کنند.

وی با اشاره به کلید واژه "انتخابات آزاد" تاکید کرد : نباید کلید واژه‌هایی که  می‌تواند ایجاد کننده فتنه در آینده باشد مانند "کمیته صیانت از آراء" که در انتخابات سال 88 عنوان شد ، مطرح شود؛ لذا این کلید واژه‌ها مانند انتخابات آزاد  بستر سازی برای رسیدن به پروسه‌ خاصی در آینده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: فضای سیاسی کشور برای اظهار نظر باز است و همه جناح‌‌ها  در آن حضور دارند  و برخی از الان به دنبال شبهه افکنی در جهت اجرای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 هستند که ممکن است این کلید واژه‌ها حلقه از یک پروژه جدید باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار