اردبيل/

26 پروژه طرح هادی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادبیل گفت: در دهه فجر سال جاری 26 پروژه طرح هادی با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد حاج‌علیزاده امروز در اردبیل اظهار داشت: این طرح‌ها شامل 26 پروژه عمران روستایی است که در 70 درصد شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال در همه بخش‌های شهرستان‌ها افتتاح حداقل یک واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی داریمٰ افزود: تا پایان سال جاری پروژه‌های شهری بنیاد مسکن نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ مجموعا 4 هزار واحد مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر شامل خود مالکین و 99 ساله به بهره‌برداری می‌رسد.

حاج‌علیزاده اضافه کرد: طرح هادی روستایی از جمله پروژهایی محسوب می‌شوند که در راستای فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی از سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

وی به اهداف تهیه و اجرای طرح هادی روستا اشاره کرد وافزود: ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی از اهداف این طرح است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل در پایان گفت: ایجاد تسهیلات لازم در راستای بهبود مسکن روستاییان و خدمات بهزیستی وعمومی، ایجاد شبکه ارتباطی منظم و ساماندهی منطقی نظام توزیع خدمات در سطح روستاها و دهستان و ایجاد زمینه بهبود وضعیت اقتصادی روستاها از طریق تسهیلات تولیدی، اشتغال و ارتقای درآمد روستاییان ازجمله اهداف اجرای طرح هادی در روستاهای استان اردبیل می‌باشد./ج1

برچسب ها: اردبیل ، دهه فجر ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.