در حاشيه هيات دولت چه گذشت؛

احمدي‌نژاد شايعه برکناري رحيمي و نجار را رد کرد/لايحه بودجه در حال آماده شدن است

صبح امروز جلسه هيات دولت به رياست احمدي‌نژاد برگزار شد و دولتي‌ها در جمع اصحاب رسانه‌ها شايعه‌هاي اخير تغيير و تحولات کابينه را تکذيب کردند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالي درباره تغيير وزیر کشور و معاون اول رییس‌جمهور، گفت: چنین چیزی نیست و من این را از شما می‌شنوم.

رییس‌جمهور افزود: ما در خدمت مردم هستیم برای مردم کار می‌کنیم و این ماموریت ما است، البته یک مربی نفع تیم را در نظر می‌گیرد و ممکن است در راستای نفع تیم بازیکنان را جابه‌جا کند.

*سفرهاي استاني به زودي آغاز مي‌شود

رییس‌جمهور  در پاسخ به این سوالي درباره آغاز سفرهای استانی هیات دولت،  گفت: این سفرها ان‌شالله به زودی آغاز می‌شود، البته کمی آب و هوا کار را مشکل کرده است، چون در بیشتر استان‌ها بعضا بارندگی وجود دارد و آب و هوا سرد است و باعث زحمت مردم می‌شود.

وي درباره لايحه بوجه تصريح کرد: لایحه بودجه سال 92 در حال آمده شدن است و دولت تلاش دارد که وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده را کم کند.

احمدی نژاد  در پاسخ به این سوالی درباره تایید مصوبه مجلس در مورد ممنوعیت ادغام‌ها توسط شورای نگهبان، گفت: قانون هر موقع ابلاغ شود ما اجرا می‌کنیم و در مورد این موضوع نیز هنوز ابلاغ نشده و باید منتظر مانند تا قانون بیاید و ابلاغ شود تا در مورد آن صحبت کنیم.

رد شایعه احتمال معرفی بقایی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل

حمیدبقایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره  شرایط استخدامی نهاد ریاست جمهوری با بيان اينکه از طريق آزمون سراسري براي استخدام ها اقدام مي‌کنيم، اظهار داشت: همه افراد واجد شرایط در سراسر کشور می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و قرار است تا جوانان مستعد و توانمند جذب سیستم شوند.

معاون اجرايي رييس جمهور  با اشاره به اينکه آزمونی که قبلا گرفته شده، فعلا منتفی است تا این آزمون نهایی برگزار شود، افزود:  در این رابطه موضوع نمایندگان مطرح نیست، چون اعتراضات اجتماعی را به وجود می‌آورد.

 معاون اجرایی رئیس جمهور درباره پذیرش نیروهای آزمایشی تصريح کرد: نیروهای آزمایشی بعد از آزمون پذیرفته می‌شوند و به صورت موقت و آزمایشی مشغول به کار خواهند شد و بعد از دو سال رسمی می‌شوند و بدون آزمون نيز امکان جذب کسی  وجود ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تغییر و تحولات کابینه اظهار داشت: من اطلاعی در این زمینه ندارم. 

نجار: با قدرت به کارم در وزات کشور ادامه مي‌دهم

مصطفي محمد نجار وزير کشور با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن تکذيب شايعه برکناري اش اظهار داشت: با قدرت به کارم در وزارت کشور ادامه مي‌دهم.

غلامحسين الهام سخنگوي دولت در حاشيه جلسه هيات دولت و در جمع اصحاب رسانه، درباره برکنار وزير بهداشت گفت: من زحمات خانم دستجردي را نفي نکردم و شايد اين تغييرات جهت ترفيع خدمات بوده و اين تغيير کارشناسي شده است.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار