بيانيه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور:

آيت‌الله تهراني از وعاظ تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی بودند

اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل با انتشار بيانيه‌اي ارتحال آيت‌الله آقا مجتبي تهراني را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به مناسبت در گذشت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی

مطلع شدیم روح  ملکوتی حضرت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، فقیه عارف و مجاهد سالک به ملکوت اعلی پیوست. مردم تهران در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام داغدار ستاره فروزانی دیگری در آسمان مرجعیت، شدند.

 بی‌شک فقدان این عالم نستوه خللی است که جای آن پر نخواهد شد. حضرت آیت ا...تهرانی که از برجسته‌ترین شاگردان مکتب فقهی، عرفانی و فلسفی امام خمینی (قدس سره الشریف) بود عمر پر برکت خویش را به تدریس و تربیت و تهذیب نفوس گذراند. ایشان از وعاظ و افراد تاثیرگذار در تاریخ پیش و پس از انقلاب اسلامی و از فعالین نهضت امام خمینی (ره)بودند. ایشان اولین کسی بودند که با وجود حساسیت رژیم شاه برای آقا مصطفی خمینی فرزند شهید امام در تهران مجلس ترحیم گرفتند و در دوره مبارزات و تا امروز از هیچ کوششی برای انقلاب اسلامی فرو گذار نکردند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور این مصیبت بزرگ را به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و همه امت مسلمان به طور اخص مردم تهران تسلیت گفته و علوّ درجات معظم له را مسئلت می‌نماید.

 والسلام علی انصار رسول الله و رحمه الله و برکاته

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: تسلیت ، تهرانی ، مستقل ، ترحیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار