صادق درودگر:

رابين هود نيستم/ بعضي‌ها فرياد مي‌زنند ولي كاري انجام نمي‌دهند

مدير عامل باشگاه ملوان انزلي گفت:‌ هيچ گاه كار غير قانوني نمي‌كنم اما اگر بازیکنی از ما کمک بخواهد در صورت قانونی بودن به وی یاری می رسانیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وقتي پولي در جيبم نيست پس نمي‌توانم به كسي كمك كنم كار غير قانوني هم انجام نمي‌دهم بازيكني از ما كمك خواست ولي قانون اين اجازه را به ما نداد تا در خدمت او باشيم.
مديرعامل باشگاه ملوان انزلي  ادامه داد: بازيكن مذكور زير 23 سال بود و ما نتوانستيم در مدت تعيين شده نقل و انتقالات او را وارد ليست تيم فوتبال ملوان در نيم فصل دوم بكنيم اين تا جايي پيش رفت كه بعضي از دوستان توانستند به اين جوان كمك كند و او را وارد ليست تيم خود كنند ولي اگر قانون اجازه بدهد حتما به فردي كه كمك بخواهد از صميم قلب كمك خواهم كرد.
مدير عامل باشگاه ملوان گفت: من رابين هود نيستم كه با دزدي به يك فرد مستحق كمك كنم ولي هميشه دستان روي زانوي خودم است و قانوني كارهاي خود را انجام مي‌دهم.
درودگر در مورد جلسه اعضاي اتحاديه فوتبال براي كارگروه تخصصي خصوصي سازي تصريح كرد: كارگروه تخصصي اتحاديه فوتبال با 2 غائب سه شنبه 12 دي ماه در محل اتحاديه فوتبال انجام شد نشست اعضاي اتحاديه فوتبال براي برنامه ريزي كارهاي اقتصادي بود كه باشگاه‌ها با طرحي جامع به تجاري سازي و خصوصي سازي برسند تا با تصويب اين طرح از سوي مجلس شوراي اسلامي موقعيت درآمد زايي و كارهاي زير بنايي در باشگاه‌ها به خوبي انجام ‌شود.
وي در مورد غيبت دو عضو در اين جلسه گفت: در جلسات همه مديران انتخاب شده بود بايد حضور داشته باشند تا هرچه زودتر به يك طرح خوب و جامع برسيم بعضي از آقايان كه زياد داد و فرياد مي‌كنند ولي در عمل كاري از پيش نمي‌برند و كارآيي آنها كمتر از سايرين است در جلسه حضور نداشتند و معمولا روش آنها اين گونه است.
درودگر در مورد نزول تيم فوتبال ملوان در چند هفته اخير و باخت سنگين مقابل پرسپوليس در جام حذفي تاكيد كرد: دليل نزول و باخت سنگين در جام حذفي به خاطر افت روحي شديد بازيكنان بود كه حسين هدايتي مالك باشگاه ملوان انزلي اعلام كردند كه ديگر حاضر به سرمايه گذاري در فوتبال نيستند و از ورزش خواهند رفت. اين يك شوك بزرگ بود همه فكر كردند كه قطع اين حمايت باعث مي‌شود تا دوباره بازيكناني كه در سال 5 درصد پول مي‌گرفتند مثل سابق شرايط مالي باشگاه ملوان به هم بخورد.
وي ادامه داد: اين آسيب روحي طوري است كه مي‌تواند هر اتفاقي را بوجود بياورد ولي همه افراد مرتبط با ملوان از جمله تماشاگران، مربيان و بازيكنان با تلاش جدي دوباره وضعيت را درست كرده‌اند.
مدير عامل باشگاه ملوان اظهار داشت: شرايط حالت بسيار خوبي براي تيم فوتبال ملوان دارد حسين هدايتي مالك باشگاه با جديت بيشتر به دنبال رسيدن تيم به مسابقات ليگ قهرمانان حتي قهرماني در مسابقات آينده آسيا است.
درودگر در مورد عدم نداشتن واسطه و آشنا، در هئيت فوتبال گيلان گفت: من در هئيت فوتبال گيلان آشنا ندارم تا با استفاده از آن كارم را درست بكنم ولي بعضي‌ها هستند كه با آشنا داشتن در اين هيئت حتي راي را بر مي‌گردانند.
وي ادامه داد: اين دوستان بازيكن را خارج از نوبت قانوني نقل و انتقالات وارد ليست تيم خود مي‌كنند ولي بهتر است كه فوتبال نظم خود را بدست بياورد.
درودگر خاطرنشان كرد: ملوان از عدم حضور بازيكن مذكور منتضرر نشد بلكه آن بازيكن از ما خواسته بود تا به او كمك كنيم و دست نياز به سوي ما دراز كرده بود و هم اكنون از اين بابت كه تيم ديگري به او كمك مي‌كند خيلي خوشحال هستيم.
مدير عامل باشگاه ملوان انزلي در مورد مكتب ملوان افزود: كيفيت و رتبه بازيكنان جوانان و اميد ما طوري است كه ما مي‌توانيم از آنها در تيم بزرگسالان استفاده كنيم محمد احمد زاده به جوانان فوتبال ملوان بها مي‌دهد در اين فصل 3 و 4 بازيكن خوب را از مكتب ملوان به رده‌هاي بالا فوتبال ايران سوق داده است.
وي در پايان گفت: بازيكنان زيادي از ملوان رشد پيدا كرده‌اند و اين رويه در فوتبال ملوان ادامه دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار