مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر در مقاطع مختلف زمانی تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد که از این تعداد 20 هزار واحد تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می شود.


حبیب الله چاغروندی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این که 95 هزار واحد مسکن مهر در پرند در حال ساخت است گفت: ساخت این واحدها به طور همزمان نبوده بنابراین تحویل آنها نیز در مقاطع زمانی مختلف انجام می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت، تعداد، خدمات و امکانات این واحدها متفاوت بوده و امیدوار هستیم تا پایان سال 92 تمامی این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

چاغروندی با اشاره به این که بخشی از 95 هزار واحد تا پایان سال به بهره برداری می رسد، افزود: درصدد هستیم تا پایان دولت دهم بخش زیادی از واحدها به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان این که در ساخت این واحدها سازندگان کم کار نیز به چشم می خورد، افزود: برنامه ای برای ساماندهی و تسریع ساخت این واحدها در دست داریم.

چاغروندی در ادامه تصریح کرد: از 95 هزار واحد در دست ساخت شهر پرند، 21 هزار واحد در تعاونی انجام می شود .

وی در ادامه اظهار داشت: 10 هزار واحد از این تعداد نیز طی چند ماه گذشته به بهره برداری رسیده است.

چاغروندی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم تا پایان سال بین 15 تا 20 هزار واحد با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیر عامل شهر جدید پرند در پایان گفت: تمامی واحدها با تکمیل امکانات به متقاضیان تحویل داده می شود و در صورتی که متقاضی واحد خود را بدون امکانات خواستار باشد با رضایت کتبی تحویل داده می‌شود.
برچسب ها: مسکن ، ساماندهی ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار