قلعه نوعی: شنیده ام شرایط زمین بازی خوب نیست / مجیدی نیاز به زمان دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی به بازی فکر می کنیم و اصلا به اینکه در کجای جدول هستیم نگاه نمی کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی گفت: باشگاه ذوب آهن یکی از قدیمی ترین باشگاه هاست و در زمانیکه من در اصفهان بودم، با این تیم رقابت تنگاتنگی داشتیم و معمولا بازی های ما با این تیم بازی های خوبی بوده است؛ ذوب آهن در ورزش کشور حق و نقش داشته و امیدوارم این باشگاه به دوران قبلی خود بازگردد.

وی ادامه داد: تیم های سپاهان و ذوب آهن در رقابت های آسیایی درخشش خاصی داشته اند و بازی های استقلال و ذوب آهن همیشه خوب بوده و خوشحالم فرهاد کاظمی فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و این به تفکر من نزدیک است. متاسفانه شنیده ام که شرایط زمین بازی خوب نیست و یکی از دغدغه های ما در بازی فرداست؛ زمانیکه من در اصفهان بودم، زمین فولادشهر همیشه خوب بود و این در حالی بود که بازی های آسیایی و لیگ در آن برگزار می شد.

سرمربی استقلال درباره ذوب آهن گفت: بازی های ذوب آهن را آنالیر کرده ایم و می دانیم که بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم؛ بازی های برگشت مانند فینال هستند و نگاه ما به این بازی ها مانند بازی های تک حذفی است و ما می خواهیم موقعیت خود را در جدول حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ۵۰ متر رو به جلوی ذوب آهن بسیار خوب است و با آمدن قاسم حدادی فر بهتر شده و هافبک های تیم ما باید باهوش کار کنند و ارتباط این خط را قطع کنند.

وی درباره غیبت فرهاد مجیدی در بازی فردای تیمش مقابل ذوب آهن تصریح کرد: با توجه به شرایط سنی و دوری فرهاد مجیدی از فوتبال چند تست از او گرفتیم و بر اساس آن تست ها یک برنامه ریزی انجام دادیم و امیدواریم یک مجیدی آماده در تیم داشته باشیم و این به ۳ تا ۴ هفته زمان نیاز دارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به بهبود کیانوش رحمتی و جباری تصمیمی در مورد جدایی یا ماندن نکونام گرفته اید یا خیر، اضافه کرد: نکونام کاپیتان تیم ملی است و نزدیک به ۱۰ سال در لالیگا بازی کرده و ما باید نگاهی ویژه به او داشته باشیم البته هنوز در مورد انتقال او به اوساسونا درخواستی به ما نشده است؛ اگر درخواستی شود منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساس بازیکن را نگاه کرده و در مورد آن تصمیم میگیریم همانطور که در مورد زندی یک پیشنهاد به باشگاه رسید و ما تمام ابعاد را سنجیده و با انتقال او موافقت کردیم.

وی اضافه کرد: بازی به بازی فکر می کنیم و اصلا به اینکه در کجای جدول هستیم نگاه نمی کنیم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد تا بتوانیم موقعیت خود را حفظ کنیم و هنوز خیلی زود است که در مورد جدول صحبت کنیم چون ۱۵ هفته دیگر باقی مانده است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار