نکو در تذکر آئین نامه‌ای:

از عملكرد کمیسیون امنیت‌ملی به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت می‌کنم

نماینده مردم رباط کریم در تذکر آئین نامه ای از توهین به مردم رباط کریم در گزارش فوت ستار بهشتی انتقاد کرد و گفت: از عملکرد کمیسیون امنیت ملی به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت می کنم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، ابراهیم نکو در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ دی) مجلس شورای اسلامی و در اخطار قانون اساسی با استناد به ماده ۷۹ در زمینه پرونده ستار بهشتی و اظهارنظرهای مختلفی که در این زمینه مطرح شده است، گفت: در ابتدا از تمام کسانی که برای روشن شدن ابعاد این پرونده زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

وي با بیان این که تقاضا داریم اقدامات قانونی برای روشن شدن این پرونده با جدیت دنبال شود، افزود: بنده نسبت به عملکرد سیاسی و تبلیعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به شدت اعتراض دارم  و دلایل اعتراض خود را بیان می کنم.

نماينده رباط كريم در ادامه با اشاره به  اینکه دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که از حقوق شهروندان جای تقدیر و تشکر دارد اما گاها به دلیل دفاعیات نابجای خودشان اهانت هایی به اهالی شهیدپرور و بزرگ شهرستان رباط کریم نسبت داده اند، گفت: بنده اعلام می کنم این که کمیسیون امنیت ملی به لحاظ اخلاقی و ادب همکاری موظف بود همان گونه که از یک شهروند دفاع می کند از نماینده این شهرستان برای شنیدن گزارشاتی که از سوی این نماینده مطرح شده است، دعوت می کرد.

نکو در ادامه با تاکید بر توهین صورت گرفته، تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی باید از مردم رباط کریم دفاع می کردند و از بنده دعوت می کردند تا در جلسه کمیسیون امنیت ملی شرکت کنم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: در یکی از روزنامه ها همکاران و دوستان ما اعلام کرده اند که ستار بهشتی در زندانی در رباط کریم بازداشت و مورد هتک حرمت قرار گرفته است. کجای رباط کریم زندان وجود دارد؟!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: از کمیسیون امنیت ملی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت خواهم کرد و موضوع را از این طریق پیگیری می‌کنم.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مطالبی که شما مطرح می کنید درست، اما توهینی در این گزارش صورت نگرفته است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار