اخبار هندبال؛

جلسه کميته انضباطي کاسپين به تعويق افتاد / بازگشت رافائل کاسترلو به ايران

نشست کميته انضباطي در خصوص تخلفات کاسپين در ديدار با فولاد مبارکه سپاهان از هفته دهم مسابقات ليگ برتر هفته آينده برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نشست کميته انضباطي در خصوص تخلفات کاسپين در ديدار با فولاد مبارکه سپاهان از هفته دهم مسابقات ليگ برتر هفته آينده برگزار خواهد شد و به خاطر تعطيلات رسمي اين هفته به احتمال زياد طي روزهاي 23-24 دي انجام شود.

در ا دامه گزارش آمده است، جلسه فوق قرار بود که روز شنبه 16 دي در فدراسيون برگزار شود که به خاطر تعطيلي آلودگي هوا لغو شد.

براساس اين گزارش، جلال کوزه گري رئيس فدراسيون هندبال روز گذشته با حضور در کرمان بازي مس و سبزوار را از نزديک شاهد بود و اينکه در اين ديدار خوشبختانه اتفاق خاصي روي نداده است و داوري ها نيز در کمال آرامش کار خود را کرده اند و در پايان بازي نماينده کرمان 23 بر 24 در رقابتي تنگاتنگ به نماينده خراسان باخته است.

در ادامه گزارش آمده است، رافائل کاسترلو مربي جديد سبزوار که هم اکنون در اسپانيا به سر مي برد طي چند روز آينده به کشورمان خواهد آمد تا در تمرينات اين تيم حاضر شود و به احتمال زياد اين مربي خارجي در تيم ملي نيز حضور داشته باشد،‌ در اين بين فدراسيون هندبال خيلي تلاش مي کند تا وي را به خدمت بگيرد و با توجه به شرايط موجود رافائل بهترين گزينه در حال حاضر است.

گزارش ديگري عنوان مي کند، سانيا پانيچ سرمربي تيم ملي بانوان نيز تا خرداد سال 92 با فدراسيون قرارداد دارد و اينکه بعد از اين موعد وي در ايران بماند به شرايط بستگي دارد.

در پايان گزارش خاطرنشان مي شود، يکي از مواردي که به پيشرفت هندبال کمک مي کند حضور مربيان با دانش خارجي در اين ورزش ميهنمان است و فدراسيون سعي دارد با خدمت گرفتن آنها به توسعه و گسترش هندبال کمک کند./آق
برچسب ها: کوزه گری ، کاسپین ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار