توقیف محموله سوخت سرقتی به ارزش 75 میلیارد ریال

یک تریلر حاوی محموله سوخت سرقتی به ارزش 75 میلیون ریال روز گذشته توقیف شد.

سرهنگ خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح ماجرا گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص ورود یک دستگاه خودروی تانکر سرقتی در فاز یک شهر اندیشه و اینکه راننده قصد فروش محموله سوخت خود را دارد جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
با حضور پلیس در محل و بازرسی از این خودرو،فردی به نام محسن که خود را راننده این تانکر معرفی می کرد و مدارک و یک برگه حواله شرکت نفت به ماموران ارائه کرد.
در بررسی حواله مشخص شد محموله تانکر نفت کوره است که در انبار نفت اراک بارگیری شده و باید از مسیر زنجام-مراغه به یک نیروگاه در شهرستان بناب مراجعه می کرد ولی با گذشت 24 ساعت از زمان بارگیری نه تنها به مقصد مراجعه نکرده بلکه با 300 کیلومتر تغییر مسیر داده وارد شهریار شده و قصد فروش یا جا به جایی تمام یا قسمتی از بار خود را دارد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد:فردی که خود را راننده خودرو معرفی کرده بود راننده اصلی نبوده و نام راننده در حواله صادره فردی به هویت عباس درج شده که در این زمینه با حضور کارشناسان شرکت نفت تهران از خودرو در بررسی ارزش محموله مکشوفه ارزش ریالی آن 756 میلیون ریال برآورد شد.
متهم به همراه پرونده تحویل مقامات قضایی شد. /ف
برچسب ها: محموله ، سوخت ، سرقتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار