هاشمي رفسنجاني:

"آيت‌الله تهراني" شخصيتي وارسته، فقيهي مجاهد و استادي عارف بود

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با خانواده آيت‌الله مجتبي تهراني گفت: ايشان شخصيتي وارسته، فقيهي مجاهد و استادي عارف بود كه منشاء تربيت شاگرداني انقلابي و متديّن در عرصه‌هاي مختلف دوران دفاع مقدس و بعد از آن شدند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، "علي اکبر هاشمي رفسنجاني" بعدازظهر ديروز با حضور در بيت عالم ربّاني و استاد اخلاق، حضرت "آيت‌الله حاج شيخ مجتبي تهراني" با عرض تسليت مجدد به همسر مكرمه، فرزندان فاضل و روحاني آن عالم فقيد، داماد و دختران محترمه از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را براي آن عالم وارسته مسألت كرد.

در اين ملاقات هاشمي رفسنجاني با اشاره به سوابق مبارزاتي و اخلاقي آيت‌الله حاج‌ شيخ مجتبي تهراني، ايشان را شخصيتي وارسته، فقيهي مجاهد و استادي عارف توصيف كرد كه در زمان حيات گرامي‌شان منشاء تربيت شاگرداني انقلابي و متديّن در عرصه‌هاي مختلف دوران دفاع مقدس و بعد از آن گرديد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام نسبت به ترويج و آثار ارزشمند عالم بزرگوار آيت‌الله حاج شيخ مجتبي تهراني به فرزندان به ويژه نسل جوان و تشنه حقايق عرفاني و اخلاقي تأكيد كرد.

هاشمي رفسنجاني، در پايان، حضور و وداع ميليون‌ها عاشق در روز "اربعين حسيني" با پيكر پاك آن فقيد سعيد را بيانگر علاقه وصف‌ناپذير مردم نسبت به اين عالم شريف دانست و براي ايشان از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت الهي نمود.

در اين ديدار همسر محترمه، اعضاي بيت و حجت‌‌الاسلام والمسلمين حسين تهراني فرزند ارشد ايشان از ابراز همدردي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در بيت قدرداني و حضور هاشمي رفسنجاني را موجب تسلي خاطر بازماندگان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمين حاج حسين تهراني در اين ديدار در بيان خاطراتي از روزهاي آخر مداوا و بستري ايشان در بيمارستان اظهار داشت: مرحوم آيت‌الله حاج شيخ مجتبي تهراني تأكيد داشت، ايشان پس از بهبودي و مرخصي از بيمارستان در اولين فرصت ملاقاتي با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هاشمی ، دیدار ، تهرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار