بيرانوند در نطق ميان‌دستور:

باعث تاسف است كه كساني كه روزي دركنار ما بودند در صف دشمن هستند

نماينده مردم بروجرد گفت: در داخل نظام گروهی با بهانه‌های مختلف وارد پیاده نظام دشمن شده و ماجرای فتنه 88 را رقم زدند که جای بسی تاسف دارد که افرادی را که روزی در کنار ما بودند، اکنون در صف دشمن قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون من به نمایندگی از مردمی صحبت می‌کنم که با اهدای شهدای بسيار به انقلاب اسلامي ثابت کردند سربازان نظام هستند.

وي در ادامه افزود: مردم لرستان چشم به راه مواهب نظام بوده و ده‌ها هزار جوان اين استان چشم‌به راه اشتغال هستند، مردم لرستان از جنبه‌های مختلف پزشکی، بهداشتی، آموزشی و ... محروم و تشنه عدالتند.

نماينده بروجرد با اشاره به اینکه اجرای عملی عدالت از نکات مهم نظام اسلامی است، افزود: نظام اسلامی باید به گونه‌ای باشد كه زمینه‌های ایجاد فقر و فساد بوجود نیاید که نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل چنین نگاهی بوده و در زمانی شکل گرفت که دنیا در دست دو نظام کمونیسم و لیبرالیسم بود.

بیرانوند با اشاره به تلاش غرب در جلوگیری از گسترش نظام اسلامی تصریح کرد: شکل‌گیری نظام اسلامی حاصل 100 سال تلاش مردمان مخلص بوده لذا دشمن را بر آن داشته تا در مقابل این نظام ایستاده و  انواع پروژه‌های مختلف از قبیل جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جنگ نرم و نفوذ فرهنگی  و ... را برای تحت فشار قرار دادن این نظام در دستور داشته باشند درحالی که این اقدامات تاثیری بر نحوه گام برداشتن مردم و حرکت رو به جلو نظام نگذاشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: مسئولان با تمام اختلاف سلیقه‌هایی که دارند در مواجه با نظام سلطه دارای اشتراک بوده و متفق‌القول هستند.

وی با اشاره به زمینه‌های بروز فتنه 88 خاطرنشان کرد: در داخل نظام گروهی با بهانه‌های مختلف وارد پیاده نظام دشمن شده و ماجرای فتنه 88 را رقم زدند که جای بسی تاسف دارد که افرادی را که روزی در کنار ما بودند، اکنون در صف دشمن قرار گرفته‌اند.

بیرانوند با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب به عدالت و پیشرفت تصریح کرد: این نامگذاری از سوی ولی امر مسلمین به جهت نیاز درونی نظام بوده تا بتوانیم ایرانی پیشرفته در سایه عدالت را به جهانیان معرفی کنیم که پاسخی است موثر به دشمن که منافع ملت را هدف گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عمد از توسعه نام نبرده‌اند چرا که نیازمند  ابزارها و لوازم خاصی است، بیان داشت: براساس ماده یک برنامه پنجساله توسعه و منویات رهبری دولت و نظام باید الگویی را بر پایه عدالت و پیشرفت تهیه کند که در این راستا افرادی در بروجرد و قم در جهت تدوین نقشه راهی برآمدند و بر این اساس اگر بر روی 27 نقطه حساس تمرکز داشته باشیم به پیشرفت منجر می‌شود.
انتهای پیام/س2
برچسب ها: بیرانوند ، فتنه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار